„Porsche“ patvirtino, kad per artimiausius mėnesius oficialiai pristatys naujos kartos „911 Turbo S“, kuris bus aprūpintas hibridine pavara. Tai reikšmingas žingsnis sportinių automobilių gamintojui, kuris nuosekliai diegia elektrifikaciją į savo modelių gamą. Apie tai pranešė bendrovės generalinis direktorius Oliveris Blume’as, pristatydamas pusmečio finansinius rezultatus.
Hibridinis „Turbo S“ – tai jau realybė
Nors kalbos apie „Turbo S“ elektrifikavimą sklandė jau kurį laiką, dabar jos oficialiai patvirtintos. Po to, kai neseniai buvo pristatytas „911 GTS“ su „T-Hybrid“ sistema, žengti šį žingsnį su „Turbo S“ – logiška evoliucija. Hibridinė sistema naudos „Varta“ dukterinės įmonės „V4Drive GmbH“ akumuliatorius. Ši kompanija neseniai perėjo „Porsche“ žinion, o tai leidžia gamintojui labiau kontroliuoti hibridinių modelių komponentų tiekimą ir kokybę.
Ką žinome apie technologijas?
- GTS modelyje jau naudojami cilindriniai „V4Drive“ elementai, maitindami kompaktišką 1,9 kWh bateriją.
- „Turbo S“ gaus galingesnę šios sistemos versiją, tačiau detalės kol kas neatskleidžiamos.
- Papildomas svoris: „GTS“ hibridinė sistema automobilį „apsunkino“ 47 kg. Tikėtina, kad „Turbo S“ svorio padidėjimas bus panašus, tačiau kompensuotas padidinta galia.
Dabartinė galia jau įspūdinga – kas bus toliau?
Šiuo metu 992.1 kartos „911 Turbo S“ turi 3,8 litro opozicinį variklį su dviem turbinomis, kuris išvysto 640 AG. Su hibridine pavara ši galia turėtų dar padidėti, bet inžinieriams teks spręsti valdymo ir svorio balansavimo iššūkius, kad automobilis išliktų tikru sportiniu etalonu.
Be to, sklando gandai apie būsimos „GT2 RS“ versijos elektrifikavimą. Jei tai pasitvirtins, „Porsche“ iš esmės keis požiūrį į ekstremalių sportinių modelių konstrukciją.
Elektrifikacija toliau keičia „Porsche“ gamą
Kartu su naujojo „Turbo S“ anonsu, patvirtinta ir kita svarbi žinia:
- „718 Cayman“ ir „Boxster“ su vidaus degimo varikliais gamyba bus nutraukta 2025 m. spalį.
- Juos pakeis visiškai elektriniai modeliai, tačiau jų debiutas atidėtas, nes „Porsche“ nusprendė pirmenybę teikti elektriniam „Cayenne“, kuris pasirodys 2026 m.
Tai drąsus sprendimas, nes būtent varikliai ir mechaninė pavarų dėžė buvo vieni pagrindinių dalykų, dėl kurių klientai rinkdavosi „718“ seriją. Elektrifikacija reiškia, kad puristams pažįstamas vairavimo pojūtis negrįžtamai keisis.
Apibendrinant
„Porsche“ žengia elektrifikacijos keliu su užtikrintais ir strategiškai apgalvotais sprendimais. Tačiau šis kelias reikalauja atsisakyti kai kurių senųjų vertybių – vidaus degimo variklių ir mechaninės pavarų dėžės. Naujasis hibridinis „911 Turbo S“ žymi naują sportinių automobilių erą, kurioje greitis ir našumas derės su pažangiomis technologijomis ir tvarumo siekiu. Ar gerbėjai priims šiuos pokyčius? Artimiausi mėnesiai atskleis atsakymą.
- Netrukus – nauja prievolė automobiliuose: atsiras dar viena žibintų spalva
- Skambutis iš „Sodros” ir dingusios santaupos: nauja pagyvenusių žmonių apgavimo schema
- Pokyčiai nuo spalio. Parduotuvės Lenkijoje turės grąžinti grynuosius
- BMW pradėjo gaminti visiškai naujus variklius „Neue Klasse” automobiliams su „ryklio nosimi”: paskelbtos variklių nuotraukos
- Kiek gausite „į rankas“ nuo 2026 metų? Pristatytas naujas GPM skaičiuoklės įrankis