Porsche atskleidė 911 serijos naujienas – atnaujintus Carrera 4S kupė bei kabrioleto versijas ir ikoninį Targa 4S modelį. Šie automobiliai užima poziciją tarp bazinių Carrera versijų ir sportinių GTS variantų, o jų pristatymas dvigubina visų ratų varomų 911 modelių pasirinkimą iki šešių.
Statistika kalba pati už save – apie pusė pirkėjų, kurie perka ‘S’ klasės 911 modelius, pasirenka būtent visų ratų pavarą. Tai nenuostabu, nes Porsche Traction Management (PTM) sistema užtikrina išskirtinį stabilumą įvairiomis oro sąlygomis, kartu išsaugant sportiniam automobiliui būdingą galinių ratų varomo automobilio charakterį. Sistema automatiškai paskirsto sukimo momentą tarp ašių, o atnaujinta elektra valdoma sankaba priekiniame diferenciale veikia dar tiksliau.
Galingesnis variklis – įspūdingesni rezultatai
Naujuosius modelius varo modernizuotas 3,0 litrų šešių cilindrų biturbo agregatas, kurio galia padidinta iki 480 AG – tai 30 AG daugiau nei ankstesnėje versijoje. Šis prieaugis pasiektas diegiant pažangesnę aušinimo sistemą, perimtą iš 911 Turbo modelio. Aštuonių pavarų PDK transmisija užtikrina žaibišką pavarų perjungimą.
Carrera 4S Coupé su Sport Chrono paketu įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/val. vos per 3,3 sekundės ir pasiekia 308 km/val. maksimalų greitį – tai rezultatai, verčiantys konkurentus nervintis.
Targa – istorijos ir inovacijų sintezė
Targa koncepcija debiutavo 1965 metais kaip atsakas į JAV griežtėjančius saugumo reikalavimus kabrioletams. Pavadinimas kilęs nuo legendinių Targa Florio lenktynių Sicilijoje.
Šiandieninis Targa 4S – tai technologijų šedevras: vos per 19 sekundžių automatizuota sistema transformuoja automobilį iš kupė į atvirą automobilį. Charakteringas lankas ir panoraminis stiklas išlieka nepakitę, o stogas gali būti užsakomas juodos, mėlynos, raudonos arba rudos spalvos.
Turtinga bazinė komplektacija
Naujieji modeliai standartiškai komplektuojami 20 colių priekiniais ir 21 colio galiniais ratlankiais, Porsche Torque Vectoring Plus (PTV+) sistema, sportiniu išmetimo vamzdžių komplektu bei GTS lygio stabdžiais (408 mm priekyje, 380 mm gale). Targa 4S papildomai gauna galinių ratų pasukimo sistemą.
Salone – odinė apdaila, Matrix LED žibintai, belaidis telefonų įkrovimas. Kupė versija standartiškai tiekiama kaip dvivietė, bet galinė sėdynė galima be papildomo mokesčio. Kabrioletas ir Targa automatiškai turi galines sėdynes.
- SEB bankas įspėja apie tris naujus apgaulės būdus. Sukčiai pakeitė taktiką
- Dar viena netikėta žinia iš „Swedbank“ nutraukiama itin populiari paslauga. Klientai jaučiasi apgauti
- FIFA Pasaulio futbolo klubų taurė: sensacingos brazilų pergalės ir Europos grandų mūšiai ketvirtfinalyje
- „Swedbank” skelbia esminius pokyčius, kurie įsigalios nuo spalio 5 dienos: ką svarbu žinoti kiekvienam klientui
- SEB skelbia grandiozinius planus. Naujoji banko struktūra jau nuo 2027-ųjų, kokius pokyčius pajus klientai?
Naujieji Carrera 4S ir Targa 4S modeliai – tai puikus pasirinkimas tiems, kas ieško universalumo neprarandant sportinio charakterio. Visų ratų pavara suteikia papildomo pasitikėjimo žiemą ar lietingomis dienomis, o padidinta galia užtikrina, kad adrenalino tikrai netrūks. Targa versija išlieka unikali niša tiems, kas nori kabrioleto privalumų su kupė praktiškumu.
Porsche dar kartą įrodo, kad 911 serija gali būti ir kasdienis automobilis, ir savaitgalio trasų karalius. Su šiais naujais modeliais vokiečiai sustiprina savo pozicijas premium sportinių automobilių segmente, kur konkurencija tampa vis aštresnė.