Automobilių pasaulyje – reikšminga data: „Renault“ oficialiai pristatė visiškai naują krosoverį „Boreal“. Šis modelis žymi strateginį Prancūzijos gamintojo žingsnį stiprinant pozicijas ne Europos rinkose – nuo Lotynų Amerikos iki Šiaurės Afrikos. Gamyba startuoja Brazilijoje, o vėliau bus perkelta ir į Turkiją, planuojamas modelio platinimas daugiau nei 70-čiai šalių.
„Renault Boreal“ – ne tik naujas vardas, bet ir nauja dizaino filosofija. Krosoveris sukurtas remiantis moduline platforma CMF-B, kuri jau naudojama kituose modeliuose, pavyzdžiui, „Renault Kardian“. Tai leidžia greitai ir efektyviai pritaikyti automobilį pagal konkrečios rinkos reikalavimus – tiek mechanine, tiek skaitmenine prasme.
Išraiškingos linijos, LED apšvietimas ir vizualiai platus priekinis fasadas su „Nouvel’R“ logotipu sukuria solidų, tačiau elegantišką įvaizdį. Aukštas variklio dangtis, pabrėžti sparnai ir platus siluetas leidžia „Boreal“ išsiskirti net stovint aikštelėje. Nors automobilis priklauso C-SUV segmentui (ilgis – 4,56 m, plotis – 1,84 m), dizainas perteikia didesnio, prestižinio modelio įspūdį.
Skaitmeninė architektūra – „Google“ pagrindu
Salonas atspindi naujausius skaitmeninio mobilumo standartus. Vairuotojo aplinka artima „Renault 5 E-Tech“ ir „Renault 4 E-Tech“ modeliams – viskas orientuota į patogumą ir išmanumą. Dvi 10 colių skaitmeninės panelės veikia su „OpenR Link“ sistema, kuri integruoja „Google Maps“, „Google Assistant“ ir prieigą prie programėlių per „Google Play“. Tai reiškia, kad vartotojai gauna nuolat atnaujinamą ekosistemą, pritaikytą šiuolaikiniam vairuotojui.
„Multi-Sense“ sistema su 48 spalvų foniniu apšvietimu leidžia personalizuoti ne tik vairavimo stilių, bet ir bendrą atmosferą salone. Komfortą papildo masažo funkciją turinčios sėdynės, didelė bagažinė (586 l, išplečiama iki 1770 l) ir aukštos klasės garso sistema „Harman Kardon“, kurią kuravo elektroninės muzikos legenda Jean-Michel Jarre.
Saugumas ir pagalba vairuotojui
„Boreal“ išsiskiria pažangiausiomis vairavimo pagalbos sistemomis – jų čia net iki 24. Į jas įeina eismo juostos laikymosi asistentas, automatinio stabdymo sistema, durų atidarymo įspėjimo funkcija (OSE), pagalba vairuotojui praradus kontrolę ir kitos pažangios technologijos, kurios iki šiol buvo prieinamos tik aukštesnės klasės modeliuose.
Varikliai – pritaikyti regionams, ateityje laukia daugiau
Pirmieji „Boreal“ modeliai Lotynų Amerikos rinkai bus komplektuojami su 1,3 l turbo benzininiu varikliu, kurio galia – nuo 138 iki 163 AG. Visose versijose montuojama EDC dvigubos sankabos transmisija bei „Stop & Start“ sistema. Turkijos rinkoje versija bus su šiek tiek mažesnės galios agregatu (138 AG), atitinkančiu vietinius emisijų reikalavimus. Gamintojas taip pat numato galimų jėgainių plėtrą pagal regionų poreikius, įskaitant alternatyvius energijos šaltinius.
„Renault Boreal“ – tai daugiau nei naujas modelis. Tai visapusiškai orientuotas sprendimas globaliam vartotojui, kuriame dera šiuolaikinė išvaizda, išmaniosios technologijos, komfortas bei praktiškumas. Aišku, kad „Renault“ žengia į naują etapą, kuriame globalūs krosoveriai ne tik konkuruoja dizainu ar galia, bet ir skaitmeninėmis paslaugomis bei vairavimo patirtimi.
- Dvi sekundės ir liksite be savo banko kortelės: kaip vagys apgauna žmones prie bankomatų
- Bankas užblokavo pinigus dėl mokėjimo paskirties. Viskas dėl užrašo „Atsiskaitymas-Kuba”
- VMI atskleidė, kodėl stebi jūsų grynųjų pinigų įnašus bankomatuose – ne visi bus patenkinti
- Kam dirbti, jei gali nedirbti? 5 metus po 1400 eurų – daryti nieko nereikia. Deja, netrukus viskas pasikeis
- Skambutis ir staigus nutraukimas: kas taip daro ir kam to reikia?
Tinkamas pasirinkimas šeimai, šiuolaikiniam vairuotojui ir visiems, kurie vertina inovacijas už prieinamą kainą.