Populiariausias pasaulyje prancūziškų automobilių gamintojas „Renault“ per pirmąjį 2025 m. pusmetį sustiprino savo pozicijas Baltijos šalių keleivinių ir lengvųjų komercinių transporto priemonių rinkoje. Šiuo metu minėtas prancūzų prekių ženklas rikiuojasi 4-oje vietoje tarp kitų automobilių gamintojų, užimdamas 5,2 proc. Baltijos šalių rinkos. Kiekvienoje iš trijų Baltijos šalių „Renault“ taip pat pateko į populiariausiųjų ketvertuką.
„Pirmąjį pusmetį nuosekliai stiprinome „Renault“, kaip modernaus, efektyvaus ir elektrifikuoto prekių ženklo, pozicijas. Padidėjęs lengvųjų automobilių pardavimas, geri hibridinių modelių rezultatai ir sėkmingas elektrinio „Renault 5“ pristatymas rodo, kad klientai palankiai vertina mūsų kryptį. Taip pat džiaugiamės, kad išlaikome lyderystę didelių furgonų segmente – „Master“ modelis yra neabejotinas savo kategorijos lyderis ne tik Baltijos regione, bet ir visoje Europoje“, – teigia Tomaszas Mrózas, „Renault“ vykdomasis direktorius Lenkijoje ir Baltijos šalyse.
Sėkmę lėmė „Renault 5 E-Tech electric“ populiarumas
Lyginant su pirmuoju 2024 m. pusmečiu, „Renault“ lengvųjų automobilių pardavimas Baltijos šalyse šiemet augo net 32,4 proc. Didžiausias augimas fiksuotas Latvijoje (57 proc.), Lietuvoje jis siekė 29,8 proc., Estijoje – 16 proc.
Vienas svarbiausių pirmojo pusmečio laimėjimų – „Renault 5 E-Tech electric“, kuris jau po mėnesio nuo debiuto Baltijos šalių rinkoje užėmė 3-ąją vietą elektrinių miesto automobilių (B-EV) segmente. Estijoje pastarasis modelis tarp populiariausiųjų rikiavosi 1-oje vietoje, Lietuvoje užėmė 2-ąją, o Latvijoje – 3-ąją poziciją.
Didelio populiarumo sulaukė ir „Renault Captur“, kurio pardavimas per metus išaugo 270,4 proc. ir beveik patrigubėjo. Tai leido jam sustiprinti savo pozicijas B-SUV segmente, pakilti 3 pozicijomis aukštyn ir patekti į geriausiųjų penketuką. Šį modelį ypač palankiai įvertino Latvijos (563,6 proc. prieaugis), Lietuvos (379,6 proc.) ir Estijos (83,3 proc.) pirkėjai.
Taip pat augo susidomėjimas hibridiniais varikliais varomais modeliais, kurie šiuo metu sudaro 33,4 proc. prekių ženklo produktų asortimento Baltijos šalyse. Didžiausias augimas fiksuotas Estijoje (27,2 proc.), kur šio segmento dalis pardavimų struktūroje pasiekė 53,4 proc.
Neginčijami komercinio transporto lyderiai
Lengvųjų komercinių transporto priemonių segmente „Renault“ prekių ženklas išlaikė tvirtą antrąją vietą.
„Renault Master“ išlieka neabejotinu Baltijos šalių lyderiu mikroautobusų iki 3,5 t rinkoje, jau kelerius metus užimančiu pirmąją vietą Estijoje ir Lietuvoje, o šiuo metu, praėjus šešiems 2025-ųjų mėnesiams, užimančiu antrąją vietą Latvijoje.
- „Taip atrodo mūsų „žalioji ateitis” po vienos krušos?” Specialistai paaiškina, kad saulės moduliams dažniau kenkia visai kas kita
- Variklio paleidimas be sankabos nuspaudimo: kodėl vairuotojai taip daro – ar verta taip elgtis?
- Kodėl lėktuvų sparnų galai užlenkti? Pasirodo tai labai svarbu
- Sudie, dyzeli? Kodėl anksčiau tai buvo nuostabūs degalai, kurie taupė mūsų pinigus, o dabar – nebe
- Sandoris su Trumpu: JAV automobiliai netrukus turėtų į ES atvykti be muitų
Po šešių mėnesių pardavimo „Renault Trafic“ tapo vidutinio dydžio komercinių automobilių (furgonų) segmento nugalėtoju Baltijos šalyse, užimdamas 24,2 proc. rinkos. Lietuvoje jis užėmė pirmąją vietą, o Estijoje ir Latvijoje – antrąją.
Pardavimo rezultatai patvirtina, kad „Renault“ komercinės paskirties automobiliai užima tvirtą poziciją tarp verslo ir transporto parkų klientų, kurie vertina jų patvarumą, kėbulų tipų įvairovę ir galimybę įsigyti elektrines versijas.