Europos automobilių pramonei ES pažadas reiškia, kad ateityje teks susidurti su didesne JAV gamintojų konkurencija.
Detalaus prekybos sandorio tarp ES ir JAV detalių kol kas nežinoma. Tačiau dabar Briuselyje patvirtinama tai, kas neturėtų pradžiuginti Europos automobilių gamintojų. Ursula von der Leyen pateisina sprendimą.
Automobiliai iš JAV kaip prekybos sandorio su JAV prezidentu Donaldu Trumpu dalis ateityje turėtų būti importuojami į Europos Sąjungą be muitų. Tai patvirtino ES pareigūnė Briuselyje dieną po susitarimo Škotijoje. ES šiuo metu JAV automobilių importui taiko 10 procentų muitą.
„Mes pasirengę nuleisti iki nulio”, – sakė pareigūnė. Tačiau sąlyga yra ta, kad Jungtinės Valstijos laikytųsi savo susitarimo dalies ir sumažintų šiuo metu taikomus JAV muitus ES automobilių importui nuo 27,5 iki 15 procentų.
Europos automobilių pramonei ES pažadas reiškia, kad ateityje teks susidurti su didesne JAV gamintojų konkurencija. Be to, ji turės gyventi su nauju 15 procentų muitu. Prieš Trumpo inauguraciją muito tarifas buvo tik 2,5 procento.
ES automobiliams taikoma 15 procentų
Tai, kad ES vis tiek sutiko su prekybos sandoriu, Europos Komisijos pirmininkė Ursula von der Leyen aiškina tuo, kad be susitarimo nuo rugpjūčio 1 d. būtų grėsę 30 procentų muitai. Be to, ES nurodo, kad dėl muito sprendimų, priimtų per pirmuosius Trumpo antrosios kadencijos mėnesius, šiuo metu europiečių automobilių importui į JAV taikomi 27,5 procento muitai.
Sandoris dėl mėnesius trukusio muitų konflikto sušvelninimo buvo sudarytas sekmadienį per Europos Komisijos pirmininkės Ursulos von der Leyen susitikimą su JAV prezidentu Trumpu prezidento golfo viešbutyje Škotijos Turnberyje. Jis taip pat numato, kad ES ateityje turės pirkti žymiai daugiau energijos JAV ir padidinti ten investicijas.
Tik ribotam prekių skaičiui ateityje importuojant nebus taikomi mokesčiai. Pasak Europos Komisijos pirmininkės Ursulos von der Leyen, tai apima, pavyzdžiui, lėktuvus, tam tikras chemines medžiagas, žemės ūkio produktus ir kritines žaliavas.
- „Swedbank“ pradeda kovą su sukčiais ribodamas klientų pasirinkimo galimybes – sukėlė viešas diskusijas
- „Xiaomi 17“: kompanija pristato flagmaną, kuris nekopijuoja „Apple“, bet meta iššūkį
- Klientai nepatenkinti „Swedbank“: „Na, tai jau ne šiaip rimta“
- „Mercedes-Benz“ Papenburge stato vėjo jėgainių parką, siekdama ekologinės transformacijos
- „Omniva“ pristato naują siuntų pristatymo modelį: atviras kurjerių tinklas Vilniuje ir Kaune
Vokietijos pramonės federacija (BDI) pirmojoje reakcijoje teigė, kad susitarimas yra nepakankamas kompromisas, siunčiantis pragaištingą signalą glaudžiai susijusiai ekonomikai abiejose Atlanto pusėse. Net ir 15 procentų muito tarifas turės didžiulį neigiamą poveikį į eksportą orientuotai Vokietijos pramonei.
Šaltinis: n-tv.de
Ir kas Europoje tuos amerikoniškas monstrus pirks? Ar Europoje benzinas ruošiasi drąstiškai pigti? O miestų gatves gal specialiai „amerikonų“ atvykimui gal platins? Ir svarbiausia-nuo kada amerikoniškas šlamštas tapo konkurentu europinei automobilių pramonei?
Apsidairyk gatvėje, suprasi kas ir kiek perka tuos „amerikoniškus monstrus“. Pasižiūrėk į autoplius, ten kas 5 automobilis, kai kurių markių, amerikiečių. O gal ir nematai nes ne visi „amerikoniški monstrai“ skiriasi nuo EU nemonstrų. Tik posūkius perdarai į geltonus, priešrūkines šviesas gali prikabini ir jau EU aotomobilis.
Tai gal Trampas atvež ir pigaus amerikietiško 76 markės benzino.
Biznieriai vėl tuoj pradės pardavinėti už 95 markės kainą… :))