Minėdama 130 metų sukaktį, „Škoda“ pristatė išskirtinį koncepcinį modelį – specialios laidos „Škoda Superb Combi“ versiją, pritaikytą dviračių lenktynių techninės pagalbos tarnybai.
Automobilį, pavadintą „L\&K 130“, sukūrė 28 profesinės mokyklos mokiniai, o jo dizainas atspindi istorinę „Laurin & Klement“ dviračių gamyklos dvasią.
Čekijos automobilių gamintojo šaknys siekia 1895 metus, kai Václavas Laurinas ir Václavas Klementas įkūrė originalią dviračių įmonę. Automobilių gamyba pradėta 1905-aisiais, o „Škoda Auto“ ženklas įregistruotas 1925 metais.
Jubiliejinis „L\&K 130“ – jau dešimtasis unikalus studentų projektas ir pirmasis, pagrįstas įkraunamo hibrido technologija. Remiantis „Superb Combi iV“ modeliu, automobilio kėbulas buvo reikšmingai modifikuotas: perdaryti B statramsčiai ir visas galas, kad būtų integruota speciali dviračių transportavimo platforma.
Platforma talpina du dviračius, yra varoma elektra, turi ištraukiamus bėgelius ir gali būti pakreipta 35 laipsnių kampu. Ant stogo – vieta trečiam dviračiui.
- Naujas išmaniųjų telefonų flagmanas „Realme GT7 Pro“ turi rekordinę paklausą
- 2025/2026 – pokyčių metai. Keisis euro banknoto dizainas, kaip atrodys?
- 5 minučių taisyklė: kiekvienas vairuotojas turėtų žinoti efektyvaus oro kondicionavimo paslaptį. Kodėl tai taip svarbu?
- Ferrari atideda antrojo elektromobilio išleidimą dėl silpno pirkėjų susidomėjimo
- „Škoda Academy“ pristatė jubiliejinį koncepcinį automobilį
Ypatingas dėmesys skirtas detalėms: galinės durys atsidaro priešinga kryptimi ir turi dvi rankenas, o salone likusi tik viena priekinė sėdynė. Galinė sėdynių eilė pašalinta, jos vietoje sumontuotas šaldytuvas ir išorinių garsiakalbių sistema. Priekyje įrengtas radijo siųstuvas ir planšetė, rodanti vaizdą iš galinės kameros.
„L\&K 130“ debiutuos 112-osiose „Tour de France“ lenktynėse, kurias „Škoda“ remia jau daugiau nei 20 metų. Kaip ir ankstesni studentų kurti modeliai, šis automobilis nebus gaminamas serijiniu būdu.