„Lexus” žaliuoja visu pajėgumu – prabangių automobilių gamintojas demonstruoja įspūdingus pardavimų rezultatus. Tačiau naujausiuose duomenyse pasirodė netikėta naujiena: karūną perėmė visiškai kitas modelis. Populiariausiu prekės ženklo automobiliu Europoje tapo… Na, spėkite, kuris?
Pastarasis dešimtmetis „Lexus” praėjo kovojant dėl kiekvieno kliento Europos premium segmente. Šių pastangų vaisiai akivaizdūs – 2025 metų pirmąjį pusmetį Senajame žemyne parduota 44 213 šio prekės ženklo automobilių. Tai reiškia 7% augimą, palyginti su tuo pačiu 2024 metų laikotarpiu.
Įspūdinga ir tai, kad gamintojas pasiekė 2,5% rinkos dalį premium segmente. Dar labiau stebina kitas skaičius – šiandien net 95% automobilių, išriedančių iš Europos „Lexus” salonų, turi bent iš dalies elektrifikuotą pavarą. Vakarų Europoje, įskaitant Lietuvą, 100% pasiūlos sudaro mažiausiai hibridiniai modeliai.
Sensacija: mažylis nugalėjo milžinus
Hibridinių technologijų ir visureigių bangos nešamas, pardavimų viršūnėn išsiveržė netikėtas lyderis – „Lexus LBX”. Kompaktiškas miesto krosoveris per 2025 metų pirmąjį pusmetį parduotas 14 757 vienetų tiražu.
Taip mažylis aplenkė antroje vietoje likusį „NX” modelį, kurį pasirinko 13 607 pirkėjai. Trečiąją poziciją užėmė „UX” su gerokai kuklesniu rezultatu – 4 703 vienetais.
Kodėl vairuotojai pamilo „Lexus LBX”?
Mažiausiojo japonų prekės ženklo modelio populiarumo priežastis – tobula pusiausvyra tarp kainos, įrangos ir ekonomiškumo.
Lietuviškos kainos stebina
Lietuvos salonuose „Lexus LBX” galima įsigyti su įspūdingomis nuolaidomis. Bazinė automobilio kaina prasideda nuo maždaug 32 000 eurų (po nuolaidų).
Už šią sumą pirkėjai gauna:
- Skubus įspėjimas „Gmail“ naudotojams
- Pervedimai iš kortelės į kortelę: ką reikia žinoti lietuviams pagal naujas ES taisykles
- Dideli „Swedbank” pokyčiai nuo lapkričio 1 dienos. Palies kiekvieną banko klientą
- Ką reiškia šis ženklas? Raudonas taškas suklaidina ne vieną patyrusį vairuotoją
- EK įspėja dėl TEMU ir Shein. „80% produktų yra kenksmingi žmonėms”
- Beraktį patekimą į saloną
- Šildomas priekines sėdynes
- Lietaus jutiklį
- Belaidį išmaniojo telefono įkroviklį
- Visą „Lexus” saugos sistemų paketą
Technologijos, kurios verčia širdis plakti greičiau
Bazinis modelis varomas hibridine sistema – 1,5 litro benzininis variklis dirba kartu su elektriniu agregatu, kartu generuodami 136 arklio galias.
Charakteristikos, kurios verčia lietuvius rikiuotis į eiles:
- Įsibėgėjimas iki 100 km/h – 9,7 sekundės
- Degalų sąnaudos – vos 4,4 l/100 km
- CO2 emisija – rekordiškai žema
Lietuvių verdiktas
„Ieškojau automobilio miestui, kuris būtų ekonomiškas, bet kartu ir prestižinis. LBX – tobulas sprendimas. Per mėnesį sutaupau apie 100 eurų vien degalams”, – dalijasi vilnietė Gabija, neseniai įsigijusi naująjį „Lexus”.
Klaipėdietis Tomas priduria: „Po vokiškų premium markų gedimų ir remontų kainų, japonų patikimumas – kaip grynas oras. Plius ta hibridinė sistema mieste – tiesiog stebuklas.”
Ateities perspektyvos
„Lexus” atstovai Lietuvoje prognozuoja, kad LBX modelio populiarumas tik augs. „Matome tendenciją – lietuviai vis labiau vertina ne tik prekės ženklą, bet ir realią ekonominę naudą. LBX idealiai atitinka šiuos lūkesčius”, – teigia oficialaus atstovo atstovas.
Su tokiais pardavimų tempais ir augančiu susidomėjimu, ekspertai prognozuoja, kad iki metų pabaigos LBX gali tapti ne tik populiariausiu „Lexus”, bet ir vienu iš lyderių visame premium kompaktinių krosoverių segmente.
Ar verta laukti? Tie, kurie vis dar svarsto, turėtų žinoti – dabartinės nuolaidos galioja ribotą laiką, o naujų automobilių pristatymo laikas jau siekia 3-4 mėnesius. Kaip sakoma, kas pirmas, tas gudrus.