Pagal „Bytedance” (TikTok savininko) automobilių padalinio „Dcar” paskelbtus rezultatus, Tesla lenkia kinų konkurentus, įskaitant BYD, Xiaomi ir Huawei, kai kuriuose vairavimo pagalbos testuose – pranešė Reuters.
Valstybinė televizija CCTV ir „Dcar” kartu išbandė pažangias 2 lygio vairavimo pagalbos sistemas (ADAS) daugiau nei 20 elektromobilių markių Kinijoje. Testų tikslas buvo įvertinti vairavimo pagalbos sistemų veikimą serijoje didesnės avarijų rizikos scenarijų greitkeliuose ir miesto eisme.
Šių tyrimų rezultatai pasirodė nepalankūs kinų gamintojams. Tesla aplenkė kinų konkurentus, įskaitant BYD, Xiaomi ir Huawei.
Tesla išlaikė penkis testus iš šešių
Kaip rodo tyrimai, Tesla pasiekė geriausią rezultatą greitkelio teste. Iš 36 testuotų automobilių modelių Tesla Model 3 ir Model X išlaikė penkis iš šešių scenarijų. Kinų rinkos lyderių rezultatai buvo žymiai prastesni. BYD „Denza Z9GT” ir Huawei palaikomas „Aito M9″ neišlaikė trijų scenarijų. Dar prasčiau pasirodė Xiaomi SU7, kuris sugebėjo teigiamai išlaikyti tik vieną iš šešių testų.
Geri rezultatai be treniravimo
Geriausias Tesla testų rezultatas, pasiektas Kinijos keliuose, yra gana netikėtas, nes dėl duomenų eksporto draudimo taisyklių Tesla negalėjo treniruoti savo AI sistemos Vidurinės Karalystės keliuose, kadangi Jungtinės Valstijos neleidžia treniruoti jos AI programinės įrangos Kinijoje.
„Dėl duomenų eksportą draudžiančių taisyklių Tesla pasiekė geriausius rezultatus Kinijoje, nepaisant vietinių treniravimo duomenų trūkumo”, – penktadienį savo X paskyroje parašė Tesla prezidentas Elonas Muskas.
Amerikiečių gamintojas stengiasi gauti Kinijos reguliuotojų leidimą persiųsti Šanchajuje lokaliai saugomus duomenis atgal į Jungtines Valstijas algoritmų treniravimui.
Tesla formuoja pramonės tendencijas
Reuters primena, kad Wang Yao, Kinijos automobilių gamintojų asociacijos vyriausiojo inžinieriaus pavaduotojas, šio mėnesio pradžioje Šanchajaus automobilių forume sakė, jog vietiniai prekės ženklai turėtų susidoroti su atotrūkiu nuo Tesla autonominių transporto priemonių rinkoje.
- Ko bijo telefoniniai sukčiai – pasakę šias frazes sukčiai patys padės ragelį
- Pristatytas naujasis „Volvo XC70“ – modernus skandinaviškas SUV hibridas
- Kiek pinigų galima priimti į banko sąskaitą iš artimųjų, draugų ir pažįstamų: kokios ribos nereikėtų peržengti
- „Google Maps“: sugrįžta funkcija, kuri buvo dingusi. „Tai buvo klaida”
- Pilotas prabilo: atskleidė, kam iš tikrųjų reikalingas lėktuvo režimas
Tuo tarpu Xiaomi generalinis direktorius Lei Jun pasakė: „Mes ir toliau mokysimės” iš Tesla, kuri formuoja pramonės tendencijas.
Brangus Tesla paketas
Tesla vairavimo pagalbos paketas Kinijoje prieinamas už beveik 9000 dolerių, tuo tarpu vietinių konkurentų, įskaitant Xiaomi ir BYD, technologija nesiejama su jokiomis papildomomis išlaidomis, kas daro spaudimą amerikiečių automobilių gamintojo ateičiai autonominio vairavimo srityje.
Tesla technologija remiasi išskirtinai kameromis kaip jutikliais ir dirbtinio intelekto sistemomis, tuo tarpu dauguma kinų konkurentų, įskaitant BYD, papildomai naudoja lidarus (šviesos aptikimo ir nuotolio jutiklius) veiksmingumui užtikrinti.
Šaltinis: forsal.pl