„Bloomberg“ pranešė , kad „Tesla Inc.“ atidarė pirmąjį automobilių saloną Indijoje, kuriame bus eksponuojami 70 000 JAV dolerių vertės „Model Y“ automobiliai, Elono Musko elektromobilių gamintojui siekiant plėstis į naujas rinkas ir kompensuoti lėtėjančius pardavimus tose vietose, kur jis jau yra įsitvirtinęs.
„Antradienį, liepos 15 d., Mumbajaus finansiniame rajone duris atvėrė 4 000 kvadratinių pėdų ploto salonas, kuriame eksponuojami du „Model Y“ automobiliai“, – teigiama leidinyje. „Pradinė galiniais ratais varomo modelio kaina yra apie 5,99 mln. rupijų (69 757 JAV dolerių), o ilgesnio nuotolio varianto – 6,8 mln. rupijų.“
Pažymima, kad tai beveik trečdaliu daugiau nei pradinė automobilio kaina JAV, neįskaitant federalinės mokesčių lengvatos – daugiausia dėl Indijos taikomų 70–110 % tarifų importuojamiems automobiliams, kuriuos Muskas jau seniai kritikuoja.
„Ilgai lauktas „Tesla“ įžengimas į Indiją įvyko tuo metu, kai Kinijoje ir Jungtinėse Valstijose – dviejose pagrindinėse rinkose – kyla iššūkių. Bendrovės pardavimai praėjusį ketvirtį sumažėjo, ir ji siekia išvengti antrųjų nuosmukio metų po niūrių 2024-ųjų“, – teigiama leidinyje. „Amerikos elektromobilių gamintoja praranda pozicijas pasauliniu mastu Kinijos konkurentei „BYD Co.“, o Indija suteikia augimo galimybę rinkoje, kurios pasauliniai prekių ženklai dėl daugybės protekcionistinių barjerų yra palyginti mažai išnaudoję.“
Tikimasi, kad iki liepos pabaigos Naujajame Delyje bus atidarytas antras salonas, o „Tesla“ padidino vietos darbuotojų samdymą ir užsitikrino sandėlio patalpas.
Tačiau „Bloomberg“ rašo, kad „Tesla“, neplanuodama statyti gamyklos trečioje pagal dydį pasaulyje automobilių rinkoje, į Indijos rinką žengia ne tiek į tiesioginį pardavimų didinimą, kiek į elektromobilių paklausos įvertinimą ir prekės ženklo įvaizdžio gerinimą, nes bendrovė neketina statyti gamyklos trečioje pagal dydį pasaulyje automobilių rinkoje.
„Nors „Model Y“ yra populiariausias elektromobilis pasaulyje, nedaugelis indų galės jį įpirkti“, – teigiama leidinyje. „Elektromobilių paplitimo rodiklis šalyje išlieka mažesnis nei 5 %, o prabangūs automobiliai sudaro tik 1 % visų automobilių pardavimų.“
Šioje rinkoje „Tesla“ pirmiausia konkuruos su Vokietijos prabangių automobilių gamintojais, tokiais kaip BMW ir „Mercedes-Benz Group AG“, o ne su masiniais biudžetinių automobilių rinkos žaidėjais, tokiais kaip „Tata Motors“, „Mahindra & Mahindra“ ir „MG Motor India Pvt.“.
- Svarbi informacija gyventojams apie atsiskaitymo pokyčius – nuo 2026 m. keisis euro banknotai
- Nuo rugpjūčio 1 dienos pokyčiai kurie palies kiekvieną keliautoją. Jei dar nežinote, pats metas sužinoti
- Kaip telefonas sužino, kur jūs esate – net be interneto ir GPS
- Kaip pašalinti visą informaciją apie save iš interneto?
- Slapti Android ir iPhone kodai, apie kuriuos niekada nežinojote. Sužinok visą paslėptą informaciją apie savo telefoną