Nors automobilių dalių pardavimai auga, daugelio Lenkijos automobilių kompanijų pelnas mažėja, o keturi iš dešimties verslininkų prognozuoja, kad ateinančiais mėnesiais jiems teks priimti sunkius sprendimus dėl darbo vietų mažinimo. Vairuotojai taip pat susiduria su sudėtinga situacija, nes transporto priemonių remonto išlaidos toliau auga.
Trumpai tariant:
- Automobilių dalių pardavimai Lenkijoje auga, tačiau tuo pat metu daugelis įmonių praneša apie mažėjantį pelną ir svarsto galimybę mažinti darbo vietas.
- Pramonė susiduria su kylančiomis darbo jėgos, energijos ir žaliavų kainomis, taip pat su reguliavimo neapibrėžtumu tarptautinėse rinkose.
- Vis daugiau autoservisų kelia paslaugų kainas, padidėjusias išlaidas perkeldami klientams, o dalių platinimo sektorius susiduria su rimtais iššūkiais.
Daugiau panašios informacijos galite rasti svetainės pagrindiniame puslapyje.
Tokios išvados pateiktos Automobilių dalių platintojų ir gamintojų asociacijos (SDCM), Lenkijos automobilių grupės (PGM) ir „MotoFocus.pl“ bendrai parengtoje pramonės ataskaitoje. Įmonės nurodo tokius veiksnius kaip nuolat didėjančios darbo jėgos, energijos ir žaliavų kainos.
Europos automobilių pramonė išgyvena sudėtingus laikus: svarbiausias žodis yra „netikrumas“
Geros naujienos yra tai, kad beveik 61 % automobilių dalių gamintojų Lenkijoje pardavimai išaugo 2025 m. pirmąjį pusmetį. Ataskaitoje pažymima „stabili paklausa tiek šalies viduje, tiek tarptautiniu mastu“. Kita vertus, net 32 įmonės pranešė apie apyvartos sumažėjimą, o septynios – apie sąstingį.
Europos automobilių sektorius, o kartu su juo ir stipri bei dinamiškai besivystanti automobilių dalių gamybos ir platinimo pramonė Lenkijoje, šiuo metu yra svarbių reguliavimo sprendimų, kurie nulems jo ateitį ateinantiems dešimtmečiams, kryžkelėje. sako Tomasz Bęben, Automobilių dalių platintojų ir gamintojų asociacijos (SDCM) valdybos prezidentas.
Bębenas atkreipia dėmesį, kad šiuo metu pramonės neapibrėžtumo šaltinis yra neaiškūs santykiai su partneriais iš JAV ir Azijos bei „Europos Sąjungos teisėkūros pokyčių kryptis ir tempas“.
Automobilių remontas brangsta: klientai moka už kainų padidėjimą
Platinimo segmento padėtis, regis, yra daug blogesnė nei dalių gamintojų. Net 45,5 % apklaustų įmonių pranešė apie pajamų sumažėjimą – tai pirmas toks sumažėjimas per daugelį metų. Rinkos prisotinimas, silpnesnis dalių eksportas ir didelis pelno maržos spaudimas yra vienos iš pagrindinių šio sumažėjimo priežasčių.
- Nauja taisyklė laukia visų, kurie išsiima pinigus iš banko kortelių
- Pasirodo, frazę „Ar jums reikia čekio?“ kasininkai naudoja gudrybei, apie kurią jūs nežinote
- Primenama, kad SEB banko klientams pakeitimai įsigaliojo nuo birželio 18 d., tačiau daugelis klientų tai pamiršo
- Mokslininkai atrado, kada išmanieji telefonai skleidžia intensyviausią radiaciją
- „PayPal“ naudotojai dėmesio centre: kodėl turėtumėte veikti dabar
Tyrimo autoriai pažymi, kad daugelis automobilių remonto dirbtuvių pastaruoju metu pranešė apie pajamų augimą. Tai rodo, kad jos susidoroja su didėjančiomis darbo ir energijos sąnaudomis, didelę jų dalį perkeldamos savo klientams. Atrodo, kad klientai neturi kito pasirinkimo, kaip tik mokėti daugiau už punktualumą ir aukštesnės kokybės paslaugas. Šią tendenciją rodo faktas, kad daugiau nei trečdalis remonto dirbtuvių pranešė apie klientų skaičiaus padidėjimą pirmąjį metų pusmetį.
4 iš 10 Lenkijos verslininkų ruošiasi atleidimams iš darbo
Kaip verslininkai planuoja susidoroti su vis sudėtingesnėmis sąlygomis Lenkijos rinkoje? Net 61 % jų planuoja „išplėsti pardavimo kanalus“, o tai – bent jau teoriškai – galėtų būti siejama su didesnio užimtumo galimybėmis. Iš tikrųjų net 42 % respondentų ruošiasi mažinti savo darbuotojų skaičių!
Vis daugiau įmonių investuoja į savo veiklos automatizavimą, skaitmeninimą ir diversifikavimą, tačiau daugeliui mažesnių subjektų tampa būtini sunkūs personalo sprendimai. skaitome ataskaitos analizėje.
Šaltinis: motoryzacja.interia.pl