Nuspausti sankabą paleidžiant variklį ar ne? Diskusijos šia tema tęsiasi jau daugelį metų. Išsiaiškinkime ir uždarykime šį klausimą visam laikui.
Reikia pažymėti, kad kai kuriuose automobilių modeliuose pasirinkimo net nėra – jų variklio konstrukcijoje įdiegta apsaugos sistema, leidžianti užvesti variklį tik nuspaudus sankabą. Tokia apsauga apsaugo nuo užvedimo įjungus pavarą.
Skirtumas tarp variklio paleidimo su nuspausta sankaba ir be jos ypač jaučiamas žiemą. Esant minusinei temperatūrai, starteriui itin sunku vienu metu sukti tiek variklį, tiek transmisiją. Nepaisant to, daugelis vairuotojų vis tiek atsisako nuspausti sankabą. Jie teigia, kad taip apsaugo alkūninio veleno atraminį guolį nuo per didelės apkrovos. Tačiau ar tai tiesa?
Ekspertai mano, kad toks argumentas neturi pagrindo. Alkūninio veleno atraminis guolis būtent ir skirtas tokioms apkrovoms atlaikyti. Vadinasi, sankabą galima ir verta nuspausti visada.
- „Swedbank“ pradeda kovą su sukčiais ribodamas klientų pasirinkimo galimybes – sukėlė viešas diskusijas
- „Xiaomi 17“: kompanija pristato flagmaną, kuris nekopijuoja „Apple“, bet meta iššūkį
- Klientai nepatenkinti „Swedbank“: „Na, tai jau ne šiaip rimta“
- „Mercedes-Benz“ Papenburge stato vėjo jėgainių parką, siekdama ekologinės transformacijos
- „Omniva“ pristato naują siuntų pristatymo modelį: atviras kurjerių tinklas Vilniuje ir Kaune