„Volkswagen“ pristato naująjį „T-Roc“ – itin sėkmingą kompaktišką miesto visureigį, kuris pasižymi ne tik šiuolaikišku dizainu, bet ir didesniems SUV būdingais pranašumais: aukštesne kokybe ir pažangiausiomis technologijomis. Nuo 2017 m. debiuto Europoje parduota jau daugiau nei 2 mln. šių modelių, iš kurių 292 tūkst. – per 2024-uosius. „T-Roc“ yra ypač populiarus ir Baltijos šalyse – 2025 m. pirmąjį pusmetį tai buvo antras perkamiausias „Volkswagen“ modelis regione. Naujos kartos modelio išankstiniai užsakymai Lietuvoje prasidės nuo rudens, o pirmieji automobiliai klientus pasieks 2026 m. pradžioje.
Visapusiškai pažangesnis
Naujajame „T-Roc“ bus montuojamos tik hibridinės jėgainės. Be to, modelis išsiskirs aukštos kokybės interjero apdaila, naujos kartos multimedijos įranga ir dar geriau apgalvotais ergonomikos sprendimais. Automobilio viduje bus dar daugiau erdvės keleiviams ir jų bagažui, o visų saugumą garantuos pažangiausios pagalbinės sistemos.
Išorės dizainu naujasis „T-Roc“ išliks ištikimas sau ir išlaikys visus būdingus bruožus, tokius kaip ledo ritulio lazdą primenanti šoninė juosta ir itin tvirtai atrodantys galiniai statramsčiai. Visa tai puikiai dera su atnaujintu priekinės ir galinės dalies dizainu, sukuriančiu išraiškingą naujos kartos „Volkswagen“ modeliams būdingą stilių.
Nauji LED priekiniai žibintai, papildomai siūloma „IQ.Light“ matricos technologija ir vientisa LED juosta su apšviestu prekės ženklu priekyje sukuria nepakartojamą vaizdą. Modernią išvaizdą dar labiau paryškina naujo dizaino galinė dalis su vientisa LED juosta, kurios centre aukštesnės komplektacijos modeliuose ryškiai spindės raudonai apšviečiamas logotipas.
Vien hibridinės jėgainės
Naujasis „T-Roc“ bus komplektuojamas tik su hibridinėmis jėgainėmis. Pirmieji rinkoje debiutuos 48 V elektros sistemą turintys švelnieji hibridai, išvystantys atitinkamai 85 kW (116 AG) arba 110 kW (150 AG) galią. Abi versijos turės 7 laipsnių dvigubos sankabos (DSG) transmisiją.
2026 m. „T-Roc“ gamą papildys dvi visiškai naujos, visiškai naujõs konstrukcijos hibridinės sistemos – pirmosios tokio tipo jėgainės „Volkswagen“ gamoje. Visi modeliai bus varomi priekiniais ratais, tačiau vėliau asortimente bus ir „4Motion“ visų varančiųjų ratų pavara, kuriai galią tieks švelniojo hibrido sistema (mHEV) papildytas 2 litrų darbinio tūrio benzininis TSI variklis.
Aukštesnio lygio interjeras
Atsižvelgiant į ankstesnės kartos modeliui išsakytas pastabas, naujasis „T-Roc“ išsiskiria aukščiausios kokybės interjero apdailos medžiagomis, elegantišku ir detalėmis neperkrautu dizainu bei pažangiausiomis technologijomis. Šie pokyčiai užtikrins aukštesnės klasės automobiliui būdingą pojūtį viduje ir pakels visų kompaktiškų SUV segmento modelių komforto kartelę.
Tekstile aptrauktas prietaisų skydelis ir pro perforuotą dirbtinę odą prasiskverbiantis apšvietimas sukuria jaukiai poilsio erdvei būdingą atmosferą. Naujo dizaino durų rankenėlės ir iš didesnių modelių perimti tokie sprendimai kaip pasirenkami važiavimo režimai užtikrina aukštesnio lygio vairavimo malonumą.
- Dauguma vairuotojų klysta: koks iš tikrųjų turėtų būti padangų slėgis?
- „Geriau šių automobilių nepirkti“, – sako 30 metų patirtį turintis mechanikas
- SEB banko pranešimas: Negalėsite atsiskaityti parduotuvėse, degalinėse ir kitose vietose. Taip pat nepavyks išsiimti grynųjų
- Paslaptinga 3 sekundžių taisyklė: vairuotojai, kurie jos nežino, susiduria su pasekmėmis
- Sulaukiau skambučio iš banko: sutikau investuoti pinigus, bet vėliau gailėjausi
Tarp svarbiausių modelio pažangą iliustruojančių pokyčių yra papildomai siūlomas projekcinis ekranas ir naujasis skaitmeninis „Digital Cockpit Pro“ prietaisų skydelis, suteikiantis galimybę rinktis įvairias konfigūracijas, įskaitant minimalistinį režimą.
Dar erdvesnis ir praktiškesnis
Naująjį „T-Roc“ galima papuošti iki 20 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiais, tačiau šis modelis ne tik efektingai atrodo, bet ir yra itin praktiškas. Naujojo SUV kėbulo ilgis siekia 4373 mm (+122 mm), o ratų bazė – 2631 mm (+28 mm), todėl viduje daugiau erdvės tiek keleiviams, tiek bagažui. Priekyje patogiai įsitaisys ir aukštesni nei 1,85 m ūgio keleiviai, kuriems ne ką mažesnis komfortas užtikrinamas ir galinėse sėdynėse.
465 litrų tūrio bagažinė garantuoja praktiškumą, o pradedant nuo „Style“ komplektacijos lygio siūlomos 14 padėčių reguliuojamos „ergoActive“ sėdynės su masažo funkcija demonstruoja kompaktiškam SUV modeliui įprastai nebūdingus aukštesnio segmento privalumus.
Technologiškai pažangus ir tvarus
Ant moderniausios „MQB evo“ platformos gaminamas naujasis „T-Roc“ perėmė pažangiausias technologijas iš „Tiguan“, „Tayron“ ir „Passat“ modelių. Tarp svarbiausių sistemų – „Travel Assist“ su automatiniu persirikiavimu, „Park Assist Pro“ technologija, leidžianti parkuoti automobilį nuotoliniu būdu naudojantis telefonu, ir saugaus išlipimo iš automobilio sistema.
Be technologinių naujovių, naujasis „T-Roc“ išsiskiria ir tvarumu. Apie 40 kg arba 20 proc. automobilio gamybai naudojamo plastiko yra gaunama iš perdirbtų medžiagų. Tai pirmasis „Volkswagen“ su tokia perdirbto plastiko panaudojimo proporcija, rodančia itin aukšto lygio tvarumą.
Patrauklūs įrangos lygiai
Baltijos šalyse pirkėjams bus siūlomi trys naujojo „T-Roc“ įrangos lygiai: „Life“, „Style“ ir „R-Line“. Visos versijos leis pasirinkti charakteringą dviejų spalvų kėbulo dažymą, o „Style“ ir „R-Line“ komplektacijos papildomai turės tokius privalumus kaip adaptyvusis važiuoklės valdymas, „Harman Kardon“ garso sistema ir juodos spalvos apdailos detalės.
Visuose modeliuose bus galima montuoti kablius, skirtus ne tik priekaboms tempti, bet ir sunkesniems kroviniams, pavyzdžiui, elektriniams dviračiams, transportuoti. Pirkėjai galės rinktis iš šešių naujų kėbulo spalvų, įskaitant „Canary Yellow“ geltoną, „Flamed Red“ raudoną, „Celestial Blue“ mėlyną ir „Grenadilla Black“ juodą. Visas spalvas bus galima derinti su juodu stogu. Kiek vėliau rinkoje pasirodys ir sportiškasis „T-Roc R“ su 2 litrų TSI varikliu ir „4Motion“ visų varančiųjų ratų sistema.