Vidutinio dydžio visureigis Volvo XC60 pardavimais aplenkė kultinį Volvo 240 modelį, kuris iki tol buvo parduodamas daugiau nei tris dešimtmečius ir ilgai išliko perkamiausiu prekės ženklo modelių gretose. Dabar perkamiausias automobilis Volvo istorijoje – būtent XC60.
Šis modelis buvo pristatytas Ženevos automobilių parodoje 2008 metais, pakeitė dvi kartas, ir nuo to laiko, pasak kompanijos informacijos, visame pasaulyje parduota 2,7 mln. Volvo XC60 egzempliorių.
Pagamintas Volvo Car gamykloje Gente (Belgija), pirmosios kartos XC60 buvo sukurtas to paties pavadinimo koncepcijos, pristatytos 2006 metais, pagrindu. Visureigis naudojo Volvo P3 platformą ir, kas įdomu, turėjo bendrų technologijų su Land Rover Freelander. Tai susiję su tuo, kad tuo metu ir Volvo, ir Land Rover priklausė Ford kompanijai.
Visų varančiųjų ratų XC60 variklis visada buvo vienodas – eilinis šešių cilindrų 3.0 turbo, kurio galia siekė iki 285 AG, o transmisija buvo 7 pavarų automatinė pavarų dėžė.
Iš pradžių gaminamas tik Europoje, XC60 taip pat tapo pirmuoju globaliu Volvo modeliu, kuris buvo gaminamas ir Kinijoje. Tai leido padidinti modelio pardavimus ir Kinijos rinkoje.
Dabartinė XC60 karta pristato prijungiamus hibridinius jėgos agregatus platesnei auditorijai ir praėjusiais metais tapo perkamiausiu prijungiamu hibridu Europoje.
2026 metų modelių gretai modelis gavo nedidelius išvaizdos pakeitimus. Jis gavo naują pasvirusią ir poliruotą radiatoriaus grotelę su kompanijos logotipu centre. Priekinis buferis įgijo aerodinamiškesnį dizainą.
Salone atsirado atnaujinta Google Automotive multimedijos sistema, pasiskolinta iš XC90 ir EX90 ir pagrįsta nauja naujos kartos Snapdragon Cockpit platforma, sukurta Qualcomm Technologies.
- Pervedimai iš kortelės į kortelę: ką reikia žinoti lietuviams pagal naujas ES taisykles
- Skubus įspėjimas „Gmail“ naudotojams
- Kaip išvalyti išmaniojo telefono atmintį, kad jis veiktų geriau
- Pasitikrinkite piniginę ir pažiūrėkite kokią banko kortelę turite. Visa ir Mastercard – koks skirtumas?
- Telefone pasirodė raidė „E“ ir internetas nustojo veikti – ką daryti?
Kartu atsirado didesnis 11,2 colio centrinis multimedijos ekranas padidinto aiškumo. Belaidis įkroviklis buvo modernizuotas, visureigis taip pat gavo naujus puodelių laikiklius.
Po variklio dangčiu įmontuotas 2.0 turbo benzininis variklis kartu su elektros varikliu galinėje ašyje, kuris dirba poroje su 8 pavarų automatu. Bendra agregato galia siekia 462 AG. Elektros sistemai maitinti naudojamas 18,8 kWh talpos akumuliatorių komplektas.