Patyręs automechanikas Scotty Kilmer paragino vairuotojus „nustoti pirkti” vieną automobilių tipą 2025 metais. Jo teigimu, kai kurie eismo dalyviai perka visureigius automobilius su benzininiu, dyzeliniu ar elektriniu varikliu, nors jie jiems nereikalingi. Apie tai rašo „Express”.
„Visų ratų pavaros modeliai paskirsto galią visiems keturiems automobilio ratams vienu metu, pagerina sukibimą ir stabilumą. Šios sistemos automatiškai reguliuoja galią pagal sukibimo su paviršiumi lygį, skirtingai nei keturių ratų pavaros ir dviejų ratų pavaros sistemos, kurios labiau priklauso nuo žmogaus valdymo”, – paaiškinta straipsnyje.
Tačiau visureigiai automobiliai paprastai brangesni, todėl Scotty pataria tokią konstrukciją rinktis tik kai kuriems vairuotojams.
„Šiandien padėsiu jums nuspręsti, ar verta pirkti automobilį su visų ratų pavara ar priekine pavara. Dabar daugelis pikapų savininkų nori turėti visų ratų pavarą, kad galėtų ją įjungti, kai ištraukia valtį iš vandens, o tada išjungti, kad sumažintų degalų sąnaudas. Kai kurie žmonės mano, kad įsigijo automobilį su visų ratų pavara, todėl visi keturi ratai veikia nuolat. Bet tai papildomos išlaidos, automobilis kainuoja brangiau, ir gausite prastesnę degalų ekonomiją”, – pabrėžė ekspertas.
Jo teigimu, jei važinėjate įprastais keliais, greičiausiai nereikia leisti pinigų automobiliams su visų ratų pavara.
„Be didelių pradinių išlaidų, automobiliai su visų ratų pavara paprastai turi sudėtingesnius jėgos agregatus, o tai gali padidinti techninės priežiūros išlaidas, palyginti su kitais rinkos automobiliais”, – priduria „Express”.
Be to, automobiliai su visų ratų pavara paprastai turi didesnę degalų sąnaudą, o padangos gali dėvėtis šiek tiek greičiau esant stipriems smūgiams. Tuo pačiu metu vienas pagrindinių visų ratų pavaros privalumų – geresnis sukibimas žiemą, kai kelyje atsiranda sniego ar ledo.
Kiti autoekspertų patarimai
Anksčiau ekspertas pavadino patogų ir patikimą hečbeką, kuris gali tapti geriausia „idealia ateities klasika” rinkoje. Kalbama apie „Volkswagen Golf R32″, kuris gali atlaikyti laiko išbandymą ir išlikti vertingas net po daugelio metų, mano specialistas.
- Klimatologai įspėja: liko 3 metai, o tada kelio atgal nebus
- Lietuviai nebeperka prabangių automobilių, pavyzdžiui „Mercedes-Benz“ už 100 tūkst. eurų. Dabar daugelis imasi nuomos
- „Google Maps“: sugrįžta funkcija, kuri buvo dingusi. „Tai buvo klaida”
- Kas ketvirtą elektromobilio keleivį pykina. Kas tai sukelia?
- SEB banko priminimas dėl internetinių sukčių: kaip atpažinti fiktyvias e-parduotuves
Tuo pačiu metu mechanikai pavadino patikimiausią naudotą automobilį, kuriam beveik nereikia remonto. Kalbama apie „Toyota” markę, kurios automobiliai tik retkarčiais atvyksta techninei apžiūrai ir aptarnavimui.