Sunku tiksliai įvardyti „GTA 6″ kūrimo kainą, nes pranešimai rodo, kad tai kainavo astronominę milijardo dolerių sumą. Vien šie gandai užtikrina jam brangiausio kada nors sukurto žaidimo vietą, ir, anot buvusio „Rockstar” kūrėjo, jis išlaikys šią poziciją net ir po „GTA 7″ išleidimo.
Minimas kūrėjas yra Obbe Vermeij, kuris dirbo „Rockstar” techniniu direktoriumi ir dirbo prie kelių „GTA” žaidimų, įskaitant „GTA: San Andreas”, „GTA: Vice City” ir „GTA 4″. Neseniai pasirodydamas „Kiwi Talkz” tinklalaidėje, Vermeij išsakė savo nuomonę apie „GTA 6″ kūrimą ir išdėstė savo prognozes dėl galimo tęsinio.
Kūrėjas prognozavo, kad „GTA 7 bus pigesnis nei GTA 6″, nes „daugelį šių dalykų (kūrimo) perims dirbtinis intelektas, nesvarbu, ar to norime, ar ne”. Jis pridūrė: „Taigi, manau, kad šiuos menininkų būrius, kurie kuria didžiulius žemėlapius ar didžiulius vaizdo įrašus, per ateinančius penkerius metus ar panašiai perims dirbtinis intelektas.”
Vermeij taip pat paskelbė bendrą žaidimų pramonės prognozę, teigdamas, kad „didžiąją dalį darbo (žaidimų kūrimo) tikriausiai pakeis dirbtinis intelektas”, įskaitant personažų ir pokalbių kūrimą, o tai galėtų padėti sutaupyti lėšų.
Net ir šioje hipotetinėje dirbtinio intelekto valdomoje aplinkoje Vermeij pripažino, kad „aukštesnio lygio kūrybinius darbus” atliks menininkai. Jis teigė: „Nemanau, kad dirbtinis intelektas atliks kūrybinę dalį. Menininkai vis tiek kurs stilių ir išvaizdą, o rašytojai vis tiek rašys istoriją. Nemanau, kad dirbtinis intelektas gali tai padaryti.”
Jo citatos pasirodė pavojingu žaidimų pramonei metu, likus vos kelioms dienoms iki didelių atleidimų iš „Xbox”, kurie, kaip pranešama, buvo susiję su perėjimu prie dirbtinio intelekto automatizavimo. Nepaisant to, „Rockstar” kol kas nepaskelbė jokių pareiškimų apie dirbtinio intelekto naudojimą „GTA 6″ ar būsimuose žaidimuose.
Vasario mėnesį CNBC interviu „Take-Two” vadovas Strauss Zelnick pareiškė: „Mes („Take-Two”) tikime žmonių apsauga ir jiems mokama, ir manome, kad turėtume mokėti už jų darbą, jei jį atkartoja dirbtinis intelektas, kai jis jau baigtas.” Jis taip pat pabrėžė, kad „kūrybinis genijus yra žmogus”, o tai gali būti tik užuomina į dabartinius bendrovės planus dėl dirbtinio intelekto integracijos į žaidimų kūrimą.
- „Volkswagen” atsisveikina su legenda: modelis nebebus gaminamas
- Kodėl Swedbank prašo klientų užpildyti išsamų klausimyną: teisiniai reikalavimai ir klientų apsauga
- Italijoje – kainos kaip iš „kosmoso“: dėl gultų ir skėčių nuomos kainų poilsiautojai palieka paplūdimius tuščius
- „Swedbank” siunčia labai nemalonią žinutę savo klientams: „Daugelis gali gauti laiškų”
- Lietuvos bankomatuose diegiama nauja funkcija. Daugelis tiesiog šokinės iš laimės
Kadangi „GTA 6″ dėl vėlavimo praleido kelis papildomus mėnesius kūrimo procese, bus įdomu pamatyti, kiek galiausiai kainuos žaidimo kūrimas. Būtinai palikite savo spėjimus apie kainą komentaruose apačioje.