Kinijoje generatyvinio dirbtinio intelekto naudojimas oficialiai tapo neatsiejama švietimo sistemos dalimi. Remiantis „Mycos“ instituto tyrimu, tik 1 % mokytojų ir mokinių niekada nenaudojo dirbtinio intelekto moksluose ar darbe, o apie 60 % jį naudoja reguliariai – kelis kartus per savaitę ar dieną.
Kinijos švietimo ministerija anksčiau ragino diegti dirbtinį intelektą visuose švietimo lygmenyse – nuo pradinio iki aukštojo mokslo. Pekinas jau padarė dirbtinio intelekto mokymą privalomu, o Džedziango universitetas ruošiasi padaryti dirbtinį intelektą privalomu kursu visiems bakalauro studentams. Bendrieji kursai, skaitmeninis raštingumas ir tarpdisciplininės programos su dirbtiniu intelektu dabar yra standartinės daugelio pirmaujančių universitetų mokymo programos dalis.
Universitetai diegia savo serverius su vietiniais kalbos modeliais, tokiais kaip „DeepSeek“, kurie leidžia studentams be apribojimų naudotis pažangiomis funkcijomis. Dirbtinis intelektas aktyviai naudojamas ne tik techninėse disciplinose, bet ir humanitariniuose moksluose. Dėstytojai rengia paskaitas apie teisingą dirbtinio intelekto naudojimą, pabrėždami jo, kaip įrankio, o ne žmogaus pakaitalo, vaidmenį.
„YiCai“ duomenimis, 80 % darbo skelbimų 2025 metų laidai minimi kaip privalumas dirbtinio intelekto įgūdžiai. Kadangi darbo rinka nuolat kinta, daugelis studentų ieško dirbtinio intelekto kaip būdo padidinti savo konkurencingumą.
- „Google“ įspėjimas: skubus „Chrome“ naršyklės atnaujinimas dėl kritinių saugumo spragų
- „Google” nuotraukos sparčiai populiarėja. Šios funkcijos prašėme jau daugelį metų!
- Kada laikas atsisakyti vairuotojo pažymėjimo? Ekspertai apie vyresnio amžiaus vairuotojų iššūkius
- Sulaukiau skambučio iš „banko“, o po kelių valandų mano sąskaitoje nebebuvo 2000 eurų
- „Volkswagen“ investuos 1 mlrd. eurų į dirbtinį intelektą, kad sutaupytų 4 mlrd. eurų ir aplenktų kinų gamintojus