Kinijoje generatyvinio dirbtinio intelekto naudojimas oficialiai tapo neatsiejama švietimo sistemos dalimi. Remiantis „Mycos“ instituto tyrimu, tik 1 % mokytojų ir mokinių niekada nenaudojo dirbtinio intelekto moksluose ar darbe, o apie 60 % jį naudoja reguliariai – kelis kartus per savaitę ar dieną.
Kinijos švietimo ministerija anksčiau ragino diegti dirbtinį intelektą visuose švietimo lygmenyse – nuo pradinio iki aukštojo mokslo. Pekinas jau padarė dirbtinio intelekto mokymą privalomu, o Džedziango universitetas ruošiasi padaryti dirbtinį intelektą privalomu kursu visiems bakalauro studentams. Bendrieji kursai, skaitmeninis raštingumas ir tarpdisciplininės programos su dirbtiniu intelektu dabar yra standartinės daugelio pirmaujančių universitetų mokymo programos dalis.
Universitetai diegia savo serverius su vietiniais kalbos modeliais, tokiais kaip „DeepSeek“, kurie leidžia studentams be apribojimų naudotis pažangiomis funkcijomis. Dirbtinis intelektas aktyviai naudojamas ne tik techninėse disciplinose, bet ir humanitariniuose moksluose. Dėstytojai rengia paskaitas apie teisingą dirbtinio intelekto naudojimą, pabrėždami jo, kaip įrankio, o ne žmogaus pakaitalo, vaidmenį.
„YiCai“ duomenimis, 80 % darbo skelbimų 2025 metų laidai minimi kaip privalumas dirbtinio intelekto įgūdžiai. Kadangi darbo rinka nuolat kinta, daugelis studentų ieško dirbtinio intelekto kaip būdo padidinti savo konkurencingumą.
- Vokietija legalizuoja nuotoliniu būdu valdomus automobilius – pokyčiai nuo gruodžio
- Kaip elektromobiliai įveikė didžiausią savo priešą? Pokyčiai, apie kuriuos mažai kas žino
- „Oppo Find X9 Pro“: naujas flagmanas su 200 MP teleobjektyvu ir milžiniška baterija
- Pietų Korėja taps dirbtinio intelekto galybe: „Samsung“ ir „Hyundai“ gaus daugiau nei 260 tūkst. naujausių „Nvidia Blackwell“ procesorių
- Tele2 antrą dieną iš eilės vėl stringa: klientai pyksta dėl nuolatinių ryšio problemų