Po įdiegto atnaujinimo nuo šiol „Instagram” turinys bus pasiekiamas ir rodomas „Google” produktų paieškoje viešai prieinamuose rezultatuose – tai galingas SEO (paieškos sistemos optimizavimo) įrankis.
Šis pokytis suteiks galimybę būti labiau matomais ir atrandamais paieškos sistemos, atves daugiau potencialių klientų ir padidins organinį lankytojų srautą į „Instagram” profilį ar svetainę, o turinys bus ilgiau atrandamas po to, kai buvo publikuotas.
Kas konkrečiai keičiasi?
„Google” pranešė, kad pradėjo indeksuoti viešąjį „Instagram” turinį. Tai reiškia, kad anksčiau tik socialinio tinklo ribose prieinami įrašai dabar gali pasirodyti bendroje paieškoje. Pokyčiai paveiks tik viešas paskyras – privatūs profiliai išliks nepasiekiami paieškos sistemoms.
Technologijų analitikai pažymi, kad tai yra reikšmingas žingsnis socialinių tinklų integracijos srityje. „Instagram” turinys dabar gali konkuruoti su įprastais tinklalapiais dėl vietos paieškos rezultatuose.
Poveikis verslams ir turinio kūrėjams
Verslo atstovai šį sprendimą vertina palankiai. Mažųjų verslų savininkams atsiveria galimybė pasiekti klientus, kurie anksčiau galėjo jų nerasti. Turinio kūrėjai tikisi, kad jų darbas taps labiau pastebimas platesnei auditorijai.
„Tai keičia žaidimo taisykles”, – komentavo skaitmeninio marketingo specialistė Greta P. „Anksčiau „Instagram” turinys buvo lyg uždaroje ekosistemoje, dabar jis gali pasiekti kur kas platesnę auditoriją.”
Kas turėtų keisti savo strategiją?
Ekspertai rekomenduoja peržiūrėti esamą „Instagram” turinį ir strategiją. Ypač svarbu tai:
- Verslams: Profilio biografija turėtų aiškiai atspindėti veiklos sritį ir naudoti pagrindinius raktažodžius. Hashtagai dabar veiks kaip SEO elementai, todėl jų pasirinkimas turi būti apgalvotas.
- Turinio kūrėjams: Įrašų aprašymai turėtų būti informatyvūs ir naudoti relevantiškus raktažodžius. Konsistentiškumas publikuojant turinį taps dar svarbesnė.
- Asmeniniams naudotojams: Svarbu suvokti, kad viešai publikuojamas turinys gali būti randamas plačiau nei anksčiau. Privatumo nustatymų peržiūra gali būti aktuali.
- Svarbi informacija gyventojams apie atsiskaitymo pokyčius – nuo 2026 m. keisis euro banknotai
- Nuo rugpjūčio 1 dienos pokyčiai kurie palies kiekvieną keliautoją. Jei dar nežinote, pats metas sužinoti
- Kaip telefonas sužino, kur jūs esate – net be interneto ir GPS
- Kaip pašalinti visą informaciją apie save iš interneto?
- Slapti Android ir iPhone kodai, apie kuriuos niekada nežinojote. Sužinok visą paslėptą informaciją apie savo telefoną
Technologiniai aspektai
„Google” atstovai patvirtino, kad indeksavimas paveiks tik viešai prieinamą turinį. Algoritmai analizuos tekstą, hashtag’us ir kitus metaduomenis, formuojant paieškos rezultatus.
Procesą palengvins tai, kad „Instagram” jau naudoja struktūrizuotus duomenis, kurie palengvina paieškos sistemų darbą. Tačiau pilnas integracijos efektas turėtų pasireikšti per kelias savaites.
Ekspertų prognozės
Socialinių tinklų tyrimų centras prognozuoja, kad šis sprendimas gali paveikti ir kitas platformas. „Facebook”, „Twitter” ir „LinkedIn” taip pat gali imtis panašių žingsnių ateityje.
Skaitmeninio marketingo agentūros jau pradėjo koreguoti savo strategijas, įtraukdamos „Instagram” SEO optimizavimą į standartinių paslaugų rinkinį.
Pokyčiai jau pradėti diegti ir bus pilnai aktyvuoti per artimiausias savaites. Specialistai rekomenduoja vartotojams peržiūrėti savo profilius ir turinį, kad maksimaliai pasinaudotų naujomis galimybėmis.
Ką daryti praktiškai?
Ekspertų rekomenduojami veiksmai šiuo metu:
Optimizuoti profilio informaciją, naudojant aiškius veiklos aprašymus ir kontaktus. Peržiūrėti esamą turinį ir įvertinti jo tinkamumą platesnei auditorijai. Strategiškai naudoti hashtag’us, orientuojantis į kokybę, o ne kiekį.
Nuolat publikuoti kokybišką turinį ir palaikyti aktyvų bendravimą su auditorija. Stebėti pokyčius ir prisitaikyti prie naujų galimybių.
Šie pokyčiai atspindi bendrą tendenciją integruoti socialinių tinklų turinį į tradicines paieškos sistemas, suteikiant vartotojams platesnes galimybes rasti reikiamą informaciją.