Birželio mėnesio ataskaitoje, paremtoje „Circana” duomenimis, atskleistas netikėtas posūkis žaidimų industrijoje. 18–24 metų amžiaus asmenų išlaidos pirkimams internetu ir fizinėse parduotuvėse nuo 2025 m. sausio iki balandžio, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, sumažėjo 13 proc. Didžiausias kritimas užfiksuotas vaizdo žaidimų segmente – vidutiniškai beveik 25 proc. per savaitę. Palyginimui, kitose amžiaus grupėse sumažėjimas siekė mažiau nei 5 proc.
Platesnis vartojimo sumažėjimas
Išlaidos taip pat sumažėjo aksesuarams, buitinei technikai, namų apyvokos prekėms ir elektronikai, tačiau žaidimai buvo tarp daugiausiai nukentėjusių kategorijų.
Ekonominės priežastys keičia vartojimo įpročius
Ekspertai pažymi, kad studentai ir neseniai studijas baigę absolventai tradiciškai laikomi aktyviais pramogų vartotojais, tačiau sudėtinga ekonominė padėtis keičia situaciją:
- Absolventams sunkiau rasti darbą
- Atnaujintos studijų paskolų įmokos
- Kredito kortelių pradelstų mokėjimų lygis pasiekė aukščiausią lygį nuo priešpandeminio laikotarpio
Pasekmės industrijai
Jei ši tendencija tęsis, žaidimų industrija susidurs su jaunos, pasiturinčios auditorijos trūkumu, o tai padidins atotrūkį tarp Z kartos ir tūkstantmečio kartų vartojimo įpročių.
Žaidimų kūrėjams ir leidėjams tai signalas persvarstyti savo strategijas ir galbūt ieškoti naujų būdų pritraukti jaunąją auditoriją arba orientuotis į kitas amžiaus grupes, kurios išlaiko stabilesnes išlaidas pramogoms.
Šaltinis: wsj.com
- Raudonas mygtukas bankomate: kada jį būtinai reikia paspausti
- Visi, turintys Gmail ar Yahoo paskyrą, privalo laikytis 5 naujų taisyklių šį mėnesį
- Iš kur atsiranda kandys virtuvėje? Ekspertas nurodė netikėtą priežastį
- Italijoje – kainos kaip iš „kosmoso“: dėl gultų ir skėčių nuomos kainų poilsiautojai palieka paplūdimius tuščius
- „Swedbank” siunčia labai nemalonią žinutę savo klientams: „Daugelis gali gauti laiškų”