Nesąžiningi automobilių pardavėjai paskatino bendrą nepasitikėjimą parduodančiais automobilius, tad vis dažniau pirkėjai siekia įsitikinti, ar kalbos apie nepriekaištingą transporto priemonės būklę nėra tik iš piršto laužti paistalai. Kadangi vis dar sunku patikrinti, ar skelbimų portaluose pardavėjų pateikiama informacija yra tiesa, rinkoje pastebima nauja tendencija.
Analizuodami vartotojų poreikius, programėlės vairuotojams „carOne“ kūrėjai, pastebėjo, kad vis daugiau automobilių savininkų kaupia informaciją apie transporto priemonės priežiūros ir remonto darbus. Taip jie tikisi išlaikyti aukštesnę automobilio vertę ir ateityje parduoti jį už geresnę kainą.
Nesąžiningi pardavėjai privertė keisti įpročius
Ne paslaptis, kad įsigijus atsainiai prižiūrėtą automobilį jis gali greitai pradėti gesti, o rimtų problemų sukelia įvairiausios priežastys. Laiku nekeista variklio alyva ilgainiui gali tapti įvairių gedimų priežastimi, o kraštutiniais atvejais neprižiūrėtas variklis gali sugesti nepataisomai. Savininkui tai kainuotų tūkstančius eurų, jau nekalbant apie sugaištą laiką. Norint išvengti nenumatytų problemų, itin svarbu prieš pasirašant pirkimo sutartį nuodugniai įvertinti automobilio būklę. Jei vairuotojas tikina tinkamai prižiūrėjęs automobilį, reikėtų paprašyti jo bent kažkokių įrodymų.
„Antrinėje automobilių rinkoje vyrauja didelis nepasitikėjimas, todėl net ir kruopščiai savo transporto priemones prižiūrintys savininkai susiduria su pirkėjų atsargumu. Kadangi retas vairuotojas kaupia visas su automobilio priežiūra susijusias sąskaitas, gali būti sunku įrodyti, kad automobilis tikrai prižiūrėtas“, – sako „carOne“ produkto vystymo vadovas Jurgis Gudauskas.
Dėl šios priežasties tiek automobilį sąžiningai prižiūrėję pardavėjai, tiek ir savo transporto priemone išvis nesirūpinę pardavėjai vertinami taip pat. Negana to, sąžiningam pardavėjui gali tekti sumažinti transporto priemonės kainą, nes jis paprasčiausiai nebus išsaugojęs apsilankymus servise liudijančių sąskaitų.
Tvarkingai prižiūrėtą automobilį parduoti lengviau
Kai pardavėjas gali įrodyti, kad automobilis turi švarią istoriją ir buvo nepriekaištingai prižiūrėtas, jis gali tikėtis parduoti transporto priemonę už didesnę nei vidutinę rinkos kainą. Negana to, tokie automobiliai paprastai daug greičiau suranda pirkėją.
Atsižvelgdami į tai, kad vairuotojai aptarnavimų įrašus kaupia įvairiose skaičiuoklėse, „carOne“ kūrėjai jiems pasiūlė alternatyvą – galimybę visus automobilio remonto ir priežiūros darbus registruoti tiesiog programėlėje, kartu išsaugant ir nufotografuotas sąskaitas-faktūras. Kiekvienas vairuotojas taip gali sukurti atskirą savo automobilio priežiūros registrą, o panorus automobilį parduoti – lengvai įrodyti, kada ir kokie darbai buvo atlikti.
„Nėra malonu pardavinėti savo automobilį žinant, kad kiekvienas pirkėjas žiūri į pardavėją kaip į potencialų melagį ir sukčių. Pateikdamas „carOne“ saugomą informaciją apie automobilio remonto faktus, žinau, kad pirkėjas galės ramiai priimti sprendimą – ar jam transporto priemonė tinka, ar ne“, – aiškina J. Gudauskas.
Ką žmonės dabar skaito?- Dar viena netikėta žinia iš „Swedbank“ nutraukiama itin populiari paslauga. Klientai jaučiasi apgauti
- „Swedbank” skelbia esminius pokyčius, kurie įsigalios nuo spalio 5 dienos: ką svarbu žinoti kiekvienam klientui
- Įspūdinga naujosios kartos Mazda CX-5: pirmieji oficialūs vaizdai jau paviešinti
- Rimtas įspėjimas iš „Swedbank”: sukčiai niekur nedingo, vis dažniau skambina ir apsimetinėja banko darbuotojais
- Fantastiška naujiena iš „Gmail”: vos vienu spragtelėjimu atsikratysite visų įkyrių laiškų
Kaupdami su automobilio priežiūra susijusias sąskaitas ir kitus čekius vairuotojai įspraudžia į kampą automobilių perpardavinėtojus, mat jiems meluoti apie nepriekaištingą automobilio būklę ir jo priežiūrą praeityje tampa vis sunkiau. J. Gudausko teigimu, vartotojų susidomėjimas naująja paslauga pranoko lūkesčius, o tai rodo, jog poreikis automobilio priežiūros dokumentų saugojimui brendo jau kurį laiką.
„carOne“ kūrėjai mato vis labiau ryškėjantį poreikį eksportuoti transporto priemonės remonto istoriją iš senojo savininko naujajam. Kadangi šiuo metu planuojama programėlės plėtra užsienyje, ilgainiui ši paslauga leistų sužinoti, kaip automobiliu buvo rūpinamasi skirtingose šalyse.