Užsisakote naują televizorių darbovietės poilsio kambariui, o gaunate… mėnesį trunkančią odisėją su defektuotu prietaisu ir sąskaitomis už paslaugą, kuria net negalite naudotis.
Būtent tokia istorija nutiko mūsų skaitytojai Jelenai, kuri pasidalijo savo patirtimi su Tele2. Jos atvejis – puikus pavyzdys, kaip paprastas pirkinys gali virsti tikru košmaru.
Svajonė apie 75 colių televizorių
Viskas prasidėjo nuo patrauklaus pasiūlymo. Skaitytoja nusprendė pagražinti darbo poilsio kambarį – užsisakė įspūdingą 75 colių (190 cm) televizorių. Dviejų metų sutartis, garantija, draudimas, netgi dovanos – namų kino sistema ir garso kolonėlė. Atrodė, viskas puiku.
Tačiau džiaugsmas truko neilgai. „Įjungus – brokas, juoda juosta nuo kairio kampo viršuje ir per viršutinę ekrano dalį”, – pasakoja skaitytoja. Natūrali reakcija – fotografuoti defektą ir skambinti Tele2.
Prasideda maratonas
Skaitytoja paprašė ne remonto, o pakeitimo – juk niekas nenori naujo daikto su defektu. Tačiau čia ir prasidėjo tikrosios problemos:
- Televizorių išvežė tik po 5 dienų
- Sulaukė „malonaus” skambučio – esą ekranas įskilęs, garantija netaikoma
- Nuo birželio 27 d. situacija neišspręsta
- Jau sumokėta 118€ įmoka už televizorių, kurio neturi
Valanda eilėje ir kaltinimai
Kulminacija – vizitas į Tele2 saloną. „Teko palaukti eilėje virš valandos”, – rašo skaitytoja, pridurdama, kad teko eiti su žentu, nes sveikata jau šlubavo nuo streso.
Galbūt skaudžiausia – bandymai permesti kaltę. „Bjauru, kad pradžioje bandė apkaltinti mane, dabar kaltina kurjerius”, – piktinasi moteris.
Kas toliau?
Skaitytoja gavo pažadą, kad problema bus išspręsta iki liepos 15 d. Tačiau kantrybė jau seniai baigėsi – ji planuoja kreiptis į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą ir teismą.
- „Google“ įspėjimas: skubus „Chrome“ naršyklės atnaujinimas dėl kritinių saugumo spragų
- „Google” nuotraukos sparčiai populiarėja. Šios funkcijos prašėme jau daugelį metų!
- Sulaukiau skambučio iš „banko“, o po kelių valandų mano sąskaitoje nebebuvo 2000 eurų
- „Laikykite grynuosius pinigus namuose“ – pirmieji Europos bankai, išleidę rekomendacijas klientams
- „Volkswagen“ investuos 1 mlrd. eurų į dirbtinį intelektą, kad sutaupytų 4 mlrd. eurų ir aplenktų kinų gamintojus
„Planuoju visiškai nutraukti sutartį, kai viskas baigsis, pereiti į kitą mobiliojo ryšio tinklą”, – reziumuoja nusivylusi klientė.
Ar tai pavieniai atvejai?
Deja, panašių istorijų gausu. Klientų aptarnavimo kokybė, ypač sudėtingesnėse situacijose, dažnai palieka daug klausimų. O kai prekė brangi, o procesas užtrunka mėnesiais – klientų kantrybė neišvengiamai baigiasi.
Belieka tikėtis, kad ši istorija baigsis laimingai ir skaitytoja pagaliau gaus tai, už ką sumokėjo. O gal Tele2 atstovai perskaitys šią istoriją ir supras – kartais geriau pripažinti klaidą ir ją operatyviai ištaisyti, nei prarasti lojalų klientą dėl biurokratijos ir bandymų „nustumti” atsakomybę.
Turite panašią patirtį? Pasidalinkite komentaruose – galbūt kartu rasime sprendimą ar bent jau perspėsime kitus. Siųskite info@technikai.lt
Tokių istorijų, kaip ši, Elektromarkt parduotuvėse pilna. Tokia su televizoriumi ir aš turėjau. Prekybininkai ir paslaugų tiekėjai elgiasi kaip nori ir mažiausiai kas juos baudžia. Nes baudos juokingos