Po to, kai dalis „Tele2“ klientų susidūrė su mobiliojo ryšio bei interneto sutrikimais, Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) paaiškino, jog priežastis – planiniai darbai, vykdyti bendradarbiaujant su mobiliojo ryšio operatoriais ir valstybės institucijomis.
„Darbus vykdėme siekdami padidinti ryšio infrastruktūros atsparumą. Jų metu buvo užfiksuoti trumpalaikiai trikdžiai, tačiau šiuo metu viskas jau sutvarkyta“, – pranešime nurodė RRT atstovė Olga Malaškevičienė.
Pasak jos, artimiausiu metu panašių problemų neturėtų kilti. Tarnyba taip pat rekomenduoja vartotojams, kurie vis dar pastebi ryšio sutrikimus, pabandyti perkrauti savo telefoną arba kreiptis į savo paslaugų tiekėją.
Tai ne pirmas kartas šiemet, kai „Tele2“ patiria ryšio problemų. Liepos pradžioje visoje Lietuvoje klientai negalėjo naudotis internetu daugiau nei 30 minučių. Įmonės atstovė Asta Buitkutė tuomet aiškino, kad kaltininkas – Estijoje vykdyti šviesolaidinio tinklo techniniai darbai.
- Raudonas mygtukas bankomate: kada jį būtinai reikia paspausti
- Iš kur atsiranda kandys virtuvėje? Ekspertas nurodė netikėtą priežastį
- „Swedbank” siunčia labai nemalonią žinutę savo klientams: „Daugelis gali gauti laiškų”
- Didelio mažmeninės prekybos tinklo vadovė ragina parduotuves užsidaryti anksčiau – 20 val.
- „Volkswagen” atsisveikina su legenda: modelis nebebus gaminamas