Po to, kai dalis „Tele2“ klientų susidūrė su mobiliojo ryšio bei interneto sutrikimais, Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) paaiškino, jog priežastis – planiniai darbai, vykdyti bendradarbiaujant su mobiliojo ryšio operatoriais ir valstybės institucijomis.
„Darbus vykdėme siekdami padidinti ryšio infrastruktūros atsparumą. Jų metu buvo užfiksuoti trumpalaikiai trikdžiai, tačiau šiuo metu viskas jau sutvarkyta“, – pranešime nurodė RRT atstovė Olga Malaškevičienė.
Pasak jos, artimiausiu metu panašių problemų neturėtų kilti. Tarnyba taip pat rekomenduoja vartotojams, kurie vis dar pastebi ryšio sutrikimus, pabandyti perkrauti savo telefoną arba kreiptis į savo paslaugų tiekėją.
Tai ne pirmas kartas šiemet, kai „Tele2“ patiria ryšio problemų. Liepos pradžioje visoje Lietuvoje klientai negalėjo naudotis internetu daugiau nei 30 minučių. Įmonės atstovė Asta Buitkutė tuomet aiškino, kad kaltininkas – Estijoje vykdyti šviesolaidinio tinklo techniniai darbai.
- Vokietija legalizuoja nuotoliniu būdu valdomus automobilius – pokyčiai nuo gruodžio
- Kaip elektromobiliai įveikė didžiausią savo priešą? Pokyčiai, apie kuriuos mažai kas žino
- Jei skambina iš šių numerių, jokiu būdu nekelk telefono. Tai sukčiai
- „Oppo Find X9 Pro“: naujas flagmanas su 200 MP teleobjektyvu ir milžiniška baterija
- Pristatytas naujasis „Sony Xperia 10 VII“: patikimas vidutinės klasės išmanusis su 4 OS atnaujinimais