Kibernetinio saugumo specialistai įspėja apie masinę sukčiavimo kampaniją, nukreiptą į daugiau nei 200 milijonų Amazon Prime vartotojų, kurie gauna netikrus el. laiškus, apsimetančius prenumeratos atnaujinimu.
Nors Amazon Prime Day jau baigėsi prieš kelias dienas, pastarosiomis savaitėmis buvo aptikta sukčių el. laiškų banga, kur apsimetama Amazon siekiant pavogti Prime paskyras.
Kibernetiniai nusikaltėliai pasinaudojo padidėjusiu aktyvių vartotojų skaičiumi dėl Prime Day pasiūlymų ir išaugusiu užsakymų kiekiu, kad paleistų itin pavojingas apgaules.
Kaip praneša Malwarebytes, ši nauja kampanija apsimeta Amazon su neraminančiais pranešimais apie Prime prenumeratos atnaujinimą, įskaitant išgalvotą kainos padidėjimą.
Šie apgaulingi el. laiškai turi teisėtų vizualinių elementų ir dizainą, kuris imituoja įmonės stilių. Be to, kai kurie turi tikrus asmeninius duomenis, ištrauktus iš ankstesnių nutekėjimų, todėl pranešimai atrodo dar autentiškesni.
Laiško tekste yra mygtukas „atšaukti prenumeratą”, kuris nukreipia ne į oficialią Amazon svetainę, o į netikrą puslapį, imituojantį prisijungimo ekraną.
Jei vartotojas įveda savo prisijungimo duomenis, sukčiai gauna šiuos duomenis ir gali pasiekti jo paskyrą. Šis apgaulingas puslapis taip pat gali prašyti mokėjimo duomenų ir papildomos asmeninės informacijos, todėl rizika padidėja.
Tačiau turite būti sąmoningi ir naudoti sveiką protą internete.
- Skubus įspėjimas „Gmail“ naudotojams
- Pervedimai iš kortelės į kortelę: ką reikia žinoti lietuviams pagal naujas ES taisykles
- Turi tokį savo banko kortelės PIN kodą? Skubiai keisk. Žaidi su ugnimi
- Ar tiesa, kad išjungtas išmanusis telefonas vis tiek perduoda duomenis?
- Kaip išvalyti išmaniojo telefono atmintį, kad jis veiktų geriau
Bet kokiais su Amazon susijusiais klausimais patartina tiesiogiai prisijungti prie oficialios programėlės ir patikrinti, ar turite kokių nors pranešimų ar įspėjimų.
Kita vertus, Amazon neskubins jūsų atlikti įvairių veiksmų su jūsų paskyra – tai dažnai daro kibernetiniai nusikaltėliai, norėdami pasinaudoti vartotojo abejonių momentu.