„Full Frame Insurance” apklausė 1000 dažnai keliančių žmonių ir nustatė, kad daugeliui atostogų planavimas dažnai yra susijęs su vizualumu – ir ne tik su smėlio paplūdimiais ar prabangiais kurortais.
Beveik 3 iš 5 apklaustų Z kartos atstovų teigė, kad planuoja būsimas keliones remdamiesi tuo, kaip „patrauklūs pasimatymams” atrodo nuotraukose esantys žmonės – turėdami omenyje tiek vietinius gyventojus, tiek kitus turistus.
Priešingai, tik 7% kūdikių bumo kartos atstovų pritarė tam pačiam jausmui.
35% vyrų sakė turintys šį kelionių įprotį, o vos 21% moterų prisipažino tą patį.
Fotogeniškumas lemia pasirinkimą
Z karta taip pat labiausiai pasikliauja nuotraukomis rinkdamasi kelionės kryptis – ir dažniausiai nusivilia.
Apskritai 74% amerikiečių teigė, kad fotogeniškos vietos turėjo įtakos jų kelionių planams.
Be kelionių į vietoves su patraukliais vietiniais gyventojais, tyrimas taip pat parodė, kad šie jauni keliautojai sąmoningai renkasi atostogų vietas, kurios būtų estetiškai patrauklios nuotraukoms.
Kai kurie netgi sakė, kad išvyko iš kelionės anksčiau, kai nuotraukos neatitiko jų lūkesčių.
- Kaip aktyvuoti „SMART NET“ kortelę? Paprasta instrukcija „Senukų” klientams
- Bankrutuoja daugiau kaip 100 metų senumo vokiškų baldų milžinė! Tai dar viena „Ikea” auka
- „DPD Lietuva“ tęsia paštomatų plėtrą šalyje: nauja 800 tūkst. eurų investicija
- „Oppo Find X9 Pro“: naujas flagmanas su 200 MP teleobjektyvu ir milžiniška baterija
- Itin plonas išmanusis telefonas TECNO SPARK Slim debiutuos 2025 m. MWC parodoje
Brangiau, bet instagramiškiau
Beveik 60% amerikiečių teigė, kad rinktųsi brangesnę vietą, jei ji nuotraukose atrodytų įspūdingai.
Tačiau ši kelionių taktika gali greitai nusibaigti.
Realybės smūgis
Las Vegaso gyventoja Regina Simmons neseniai tai patyrė savo kailiu, kai atvyko į Pozitaną tikėdamasi žavaus Italijos pajūrio miestelio.
Vietoj to, vietovė buvo praktiškai apversta aukštyn kojomis dėl didžiulių amerikiečių turistų minių, rašo „The Mirror”.
„Vaizdo įrašuose [socialiniuose tinkluose] matai, kad viskas atrodo visiškai tuščia ir ramu. Realiame gyvenime buvo per daug žmonių”, – paaiškino Simmons.
„Tai buvo tiesiog beprotybė… Mes buvome priblokšti žmonių kiekio”, – sakė ji. „Turėjome ieškoti restorano, kuriame pasislėpti ir susikurti veiksmų planą.”
„Pozitanas – tai visos tos siauros gatvelės, ir visi vaikšto kartu. Pusė žmonių eina aukštyn, pusė – žemyn. Tai buvo visiška sumaištis. Visi lietėsi, petys į petį”, – sakė Simmons.
„Jei tai madinga socialiniuose tinkluose, visi nori daryti tai, ką daro visi kiti, įskaitant ir mane… Netikėkite viskuo, ką matote socialiniuose tinkluose”, – sakė ji.
Šaltinis: nypost.com