„Google“ savo naujoje išmaniojo telefono reklamoje šaiposi iš „Apple“. „Pixel 10“ reklama tiesiogiai nukreipta į metus atidėliotą „Siri“ patobulinimą, o įsižiūrėjus atidžiau, galima pastebėti ir daugiau paslėptų detalių.
Naujosios „Pixel 10“ serijos išleidimas vis artėja. Pastarosiomis dienomis nutekėjus visų „Pro“ ir standartinių versijų spalvoms, „Google“ pristatė trumpą telefono anonsą. Dabar bendrovė išleido naują reklamą, kurioje tiesiogiai kritikuoja „Apple“. 30 sekundžių trukmės klipe „Google“ šaiposi iš atidėtų konkurento, įsikūrusio Kupertine, dirbtinio intelekto planų.
Vaizdo įraše, pavadintame „Google Pixel 10 | Soon“, užsimenama apie „Apple“ intelekto funkcijas, kurios žadėtos, bet atidėtos metams ir vis dar nepasiekiamos. Nors „Apple“ neminima tiesiogiai, „Google“ ją kritikuoja tokiais žodžiais:
Jei perkate naują telefoną dėl funkcijos, kuri turėjo pasirodyti „greitai“, bet jau metus vis dar yra „greitai“, galite pakeisti savo „greitai“ apibrėžimą… arba tiesiog pakeisti savo telefoną.
Užslėptos užuominos reklamoje
„Apple“ WWDC 2024 konferencijoje pristatė naują, dirbtiniu intelektu paremtą „Siri“ versiją ir per „iPhone 16“ pristatymą rugsėjį pažadėjo, kad šios funkcijos bus prieinamos netrukus. Tačiau žadėti patobulinimai – suasmenintos kontekstinės funkcijos, ekrano aptikimas ir veiksmai programose – buvo atidėti iki 2026 m.
Reklama pasirodė oficialiame „Google“ „YouTube“ kanale „Made by Google“. Joje foninei muzikai pasirinkta instrumentinė Dr. Dre dainos „The Next Episode“ versija – aiški užuomina į „Apple“ prieš keletą metų už 3 mlrd. dolerių įsigytą „Beats by Dr. Dre“. Vaizdo klipe rodomi stilizuoti „Pixel 10 Pro“ vaizdai „Moonstone“ spalvos fone, o pabaigoje pasirodo šūkis „Klauskite daugiau apie savo telefoną“ bei nurodoma serijos išleidimo data.
Ilgametė konkurencijos tradicija
Tokia reklaminė konfrontacija nėra naujiena technologijų pasaulyje. Legendinė „Apple“ kampanija „Get a Mac“ (2006–2009 m.), kurioje Justinas Longas vaidino atsipalaidavusį „Mac“, o Johnas Hodgmanas – standųjį „PC“, įtvirtino šmaikščios reklamos žanrą. 2021 m. „Intel“ apvertė šią dinamiką, o „Microsoft“ sekė jų pavyzdžiu su savo reklama pernai. Visai neseniai „Samsung“ išjuokė „Apple“ naująjį skystojo stiklo dizainą, taip dar kartą įsitraukdama į šią rinkodaros varžybų tradiciją.
- „Ignitis” įvedė abonentinį mokestį: vartotojai masiškai bėga į garantinį tiekimą
- Kodėl bankai ragina grįžti prie grynųjų pinigų: ekspertų įspėjimas lietuviams
- Gerai žinomas mechanikas ragina nebepirkti šių automobilių. „Patys sau išsikasite duobę”
- OPEC+ priėmė sprendimą. Štai kas vyksta su naftos kainomis
- NASA paskelbė datą: artėja šimtmečio užtemimas
Net dešimtajame dešimtmetyje „Apple“ ir „Microsoft“ dalyvavo įsimintinose reklaminėse kovose – „Microsoft“ atsakė „Apple“ kampanijai „Think Different“, o „Apple“ taikėsi į Billą Gatesą savo reklaminėse vaizdo medžiagose. Pastaraisiais metais konkurencija tarp „Android“ ir „iOS“ stovyklų dar labiau paaštrėjo, rinkodaroje vis dažniau akcentuojant viena kitos trūkumus.
„Pixel 10“ – kas laukia išleidimo dieną?
„Pixel 10“ oficialus pristatymas numatytas rugpjūčio 20 d. Niujorke. Renginyje bus pristatyti ir kiti įrenginiai: „Pixel 10 Pro“, „Pixel 10 Pro XL“, „Pixel 10 Pro Fold“, taip pat „Pixel Watch 4“ ir „Pixel Buds 2a“. Nors naujosios kartos telefonai išlaikys panašų dizainą kaip „Pixel 9“ serija, kainos kol kas išlieka stabilios. Ar tai padės „Google“ prisivilioti ištikimus „Apple“ klientus – pamatysime netrukus.