Nuo gamybos broko nėra apsaugotas nė vienas gamintojas, todėl ypač svarbu, kaip greitai ir kokybiškai į vartotojų skundus reaguoja pats prekės ženklas ir kiek jis pasirengęs ieškoti kompromisų, kad apsaugotų savo reputaciją.
Šiuo metu Kinijos socialiniame tinkle Weibo auga skundų banga dėl išsipūtusių akumuliatorių, naudojamų naujausiuose Xiaomi 15 ir Xiaomi 15 Pro flagmanuose. Vartotojai, apsilankę „Xiaomi“ techninio aptarnavimo centruose, dažnai sulaukia atsisakymo nemokamai pakeisti akumuliatorių, net ir tais atvejais, kai defektas akivaizdus.

Vis daugiau žmonių pastebi plyšius tarp telefono rėmo ir galinio dangtelio – šiuos pažeidimus sukelia išsipūtęs akumuliatorius. Tuo tarpu neaiški ir dviprasmiška „Xiaomi“ reakcija kelia nepasitenkinimą ir sulaukia aštrios kritikos viešojoje erdvėje.

Vartotojai ne tik bijo naudotis potencialiai pavojingais įrenginiais, bet ir piktinasi laiko švaistymu bandant išspręsti problemą per klientų aptarnavimo tarnybą. Kai kurie netgi pateikė oficialius skundus Kinijos priežiūros institucijoms, tikėdamiesi, kad problemą imsis spręsti valstybės lygmeniu.
- „Swedbank“ pradeda kovą su sukčiais ribodamas klientų pasirinkimo galimybes – sukėlė viešas diskusijas
- „Samsung Galaxy S27 Ultra” kameroje gali įvykti kardinalūs pokyčiai
- Naujausi nutekėjimai apie „Pixel 10 Pro”: kaina greičiausiai nustebins daugelį
- Galaxy S26 Ultra – plonesnis, protingesnis ir pažangesnis: ko tikėtis iš būsimojo flagmano?
- Ką reiškia raidė „N“ telefono ekrane ir ar ją galima pašalinti?