2025 m. rugsėjį „Xiaomi“ oficialiai patvirtino, kad jos naujos kartos flagmaniniai išmanieji telefonai bus vadinami „Xiaomi 17“, o ne „Xiaomi 16“, kaip prognozavo daugelis gandų. Bendrovės pirmininkas socialiniame tinkle Weibo pabrėžė, kad šis sprendimas atspindi „Xiaomi“ ambicijas ir drąsą, palygindamas prekės ženklą su „Apple“.
Pavadinimo pasirinkimas ir technologinis proveržis
Rugsėjo 19 d. transliacijos metu „Xiaomi“ prezidentas Lu Weibingas paaiškino, kad sprendimas praleisti 16 numerį priimtas norint pabrėžti reikšmingą technologinį šuolį. Pasak jo, naujasis modelis yra ne tik linijos pratęsimas, bet ir tikra inovacija, pakelianti įmonę į aukštesnį lygį.
„Mes ne tik atnaujinome modelį – mes žengėme žingsnį į priekį“, – pažymėjo Lu.
Jis taip pat pabrėžė, kad „Xiaomi“ nekopijuoja „Apple“, nors abi bendrovės diegia panašų „skystojo stiklo“ dizainą. Šis stilius glaudžiai integruotas į „HyperOS 3“ – patentuotą „Xiaomi“ operacinę sistemą.
Skaičiaus 17 reikšmė „Xiaomi“
Vadovybė akcentuoja, kad skaičiaus 17 pasirinkimas nėra susijęs su „iPhone 17“. „Xiaomi“ šis skaičius turi ypatingą simboliką:
- „7“ siejama su sėkme (populiarūs įmonės produktai – SU7 ir YU7).
- „1“ reiškia naujo etapo pradžią.
Todėl „Xiaomi 17“ simbolizuoja naują prekės ženklo erą.
Įmonės įkūrėjas Lei Junas anksčiau pabrėžė, kad šis modelis taps tikru proveržiu, leisiančiu „Xiaomi“ tiesiogiai konkuruoti su „iPhone“. Jis priminė, kad bendrovė jau penkerius metus nuosekliai įgyvendina „premium“ strategiją, o „Xiaomi 17“ sukurtas tam, kad prekės ženklas įsitvirtintų tarp stipriausių rinkos žaidėjų.
- „HUAWEI FreeBuds 7i“ ausinės pristatytos visame pasaulyje
- Oficialiai pristatytas „HUAWEI WATCH GT 6“
- „HUAWEI“ pristatė savo flagmaną – laikrodį „WATCH Ultimate 2“
- „Intel“ garantuoja savo „Arc“ vaizdo plokščių ateitį – partnerystė su „Nvidia“ nereiškia, kad atsisakys grafikos sprendimų
- „Swedbank“ pradeda kovą su sukčiais ribodamas klientų pasirinkimo galimybes – sukėlė viešas diskusijas