Didžiuojamės, kad Lietuvoje turime tokio lygio sporto komandą ir organizaciją, kuri, kaip niekas kitas, vienija žmones. Savo ruožtu didžiuojamės, kad esame lietuviškas bankas, čia užaugome, mūsų komanda taip pat lietuviška, tad ši partnerystė atrodo labai natūrali“,– sako „Artea“ banko administracijos vadovas Vytautas Sinius.
„Artea“ ką tik energingai pristatė rinkai savo naująjį prekių ženklą ir banko vertes, kurios yra arčiau kiekvieno poreikių. Kartu tai didesnės banko strateginės ambicijos tapti geriausiu banku Lietuvoje ir pirmu pasirinkimu šalies gyventojams bei verslui dalis. „Artea“ kryptis – modernus lietuviškumas ir siekis būti dar arčiau bendruomenės.
Šia partneryste „Artea“ tikisi stiprinti ryšius su aktyvia bendruomene, didinti prekių ženklo žinomumą ir atpažįstamumą bei skleisti savo įvaizdį bei vertybes. Be abejo, staigmenų sulauks ir „Žalgirio“ gerbėjai – netrukus „Artea“ bankas planuoja pasiūlyti ir naujų su šia partneryste susijusių paslaugų.
„Mums labai džiugu pradėti bendradarbiavimą su „Artea“ – lietuvišku banku, kuris, kaip ir mes, tiki bendruomenės galia bei ambicijų svarba siekiant aukščiausių rezultatų. „Žalgiris“ įkūnija ne tik sporto klubą, bet ir tvirtą šeimos, jaunimo bei visos Lietuvos žmonių bendrystę. Tikime, kad ši partnerystė atvers naujas galimybes tiek mūsų komandai, tiek „Artea“ klientams, o kartu mes dar labiau priartėsime prie mūsų gerbėjų širdžių“, – teigia Kauno „Žalgirio“ prezidentas Paulius Jankūnas.
„Žalgiris“ pirmiausia yra bendruomenė, kuriai priklauso ne tik krepšinio klubas ir jo gerbėjai. Tai ir šeimos, kurių atžalos sportuoja „Žalgirio“ akademijose, ir sporto arenos, į kurias daugybė žmonių iš visos Lietuvos atkeliauja aktyviai praleisti laisvalaikio ir pramogauti – visai tai apjungia kryptinga lyderystė.
„Sergame už Žalgirio“ rezultatus. Tai iš tiesų ambicinga komanda ir būtent ambicijos veda organizaciją į priekį. Džiaugiamės galėdami prisidėti prie šių ambicijų įgyvendinimo, nes suprantame, kaip svarbu turėti ambiciją ir atkakliai siekti savo tikslų. Kartu turime, ko pasimokyti iš šios komandos. Mes „Artea“ taip pat turime ambicijų tapti pirmuoju pasirinkimu tarp bankų Lietuvos gyventojams bei verslui ir šių ambicijų atkakliai sieksime kartu“, – sako V. Sinius.
- „Swedbank“ pradeda kovą su sukčiais ribodamas klientų pasirinkimo galimybes – sukėlė viešas diskusijas
- „Xiaomi 17“: kompanija pristato flagmaną, kuris nekopijuoja „Apple“, bet meta iššūkį
- „Huawei Nova Flip S“: naujojo sulankstomo išmaniojo telefono specifikacijos, spalvos ir kaina
- „Tesla“ įleidžiamų durų rankenų pavojus: avarijų pasekmės ir nauji saugos reikalavimai
- Klientai nepatenkinti „Swedbank“: „Na, tai jau ne šiaip rimta“