„Swedbank“ pranešė, kad nebežada teikti vienos iš dažniausiai naudojamų paslaugų – kredito linijos privatiems klientams. Daugelis klientų šį sprendimą sutiko su nuostaba ir nesupranta, kodėl buvo priimtas toks žingsnis.
Banko atstovai aiškina, kad kredito linija kaip finansinis produktas prarado aktualumą ir dabar klientai vis dažniau renkasi kredito korteles. Jos suteikia panašią funkciją – galimybę naudotis paskolos lėšomis pagal poreikį, tačiau kartu siūlo papildomas privilegijas, pavyzdžiui, kelionių ar pirkinių draudimą. Tokie pokyčiai atspindi klientų poreikių ir rinkos tendencijų pokyčius.
„Swedbank“ primena, kad klientai vis dar gali naudotis kreditine riba. Jei anksčiau kredito linija reiškė tam tikrą pinigų rezervaciją, tai dabar kredito kortelė suteikia tą patį – kreditinę ribą, kurią galima naudoti atsiskaitant kortele arba išgryninant pinigus bankomate.
Svarbu paminėti, kad nuo 2023 metų liepos 1 dienos „Swedbank“ nebepratęsia senų kredito linijos sutarčių. Esamos galiojančios sutartys bus vykdomos iki jų termino pabaigos. Bankas ragina klientus, jei kyla sunkumų grąžinant paskolą, kuo greičiau kreiptis ir spręsti situaciją individualiai, o ne laukti kredito linijos termino pabaigos. Kitais atvejais rekomenduojama vietoje kredito linijos naudotis kredito kortele ir tęsti paslaugų naudojimą kaip iki šiol.
„Swedbank” primena apie sukčiavimo atakas
Taip pat „Swedbank“ įspėja apie pastarąją savaitę kilusias sukčiavimo atakas – sukčiai banko vardu siuntė apgaulingus el. laiškus Lietuvos gyventojams, kuriuose buvo raginama atnaujinti asmens duomenis. Bankas ragina klientus būti budriems ir jokiu būdu nereaguoti į tokius melagingus kvietimus. Remiantis klientų pranešimais, šį kartą sukčiavimo atakos buvo ypač nukreiptos į darbo el. pašto adresus. Daug klientų susidūrė su šiais netikrais laiškais būtent pirmadienį, pradėjus naują darbo savaitę.
„Swedbank“ pabrėžia, kad bankas niekada nesusisiekia su klientais el. paštu prašydamas atnaujinti asmens duomenis. Jei reikia atnaujinti duomenis, klientas apie tai gaus pranešimą tik interneto banko sistemoje, kur saugiai galės pateikti reikiamą informaciją.
Jei klientas jau pateikė savo duomenis sukčiams, bankas pataria nedelsti ir kuo greičiau susisiekti su „Swedbank“ bei užblokuoti prieigą prie interneto banko arba mokėjimo kortelių, kad būtų išvengta galimų finansinių nuostolių.
„Swedbank“ pagal valdomo turto apimtį yra didžiausias bankas Lietuvoje, todėl svarbu žinoti apie šiuos pokyčius ir būti atsargiems dėl sukčiavimo atakų.
- Dar viena netikėta žinia iš „Swedbank“ nutraukiama itin populiari paslauga. Klientai jaučiasi apgauti
- „Swedbank” skelbia esminius pokyčius, kurie įsigalios nuo spalio 5 dienos: ką svarbu žinoti kiekvienam klientui
- Įspūdinga naujosios kartos Mazda CX-5: pirmieji oficialūs vaizdai jau paviešinti
- Fantastiška naujiena iš „Gmail”: vos vienu spragtelėjimu atsikratysite visų įkyrių laiškų
- Rimtas įspėjimas iš „Swedbank”: sukčiai niekur nedingo, vis dažniau skambina ir apsimetinėja banko darbuotojais