Tarptautinės logistikos lyderė DHL Express pranešė apie metinius kainų pokyčius, kurie įsigalios nuo 2026 m. sausio 1 d. Pakeitimai bus taikomi ir Lietuvoje – numatoma, kad vidutinis kainų augimas sieks 4,9 %. Pokyčiai apims tiek skubiųjų siuntų pristatymo paslaugas (Time Definite), tiek ekonominio pristatymo sprendimus (Day Definite).
Kodėl keliamos kainos?
Pasak Mindaugo Pivoriūno, DHL Express Lietuva vadovo, įmonė išlieka pasiryžusi padėti klientams veikti dinamiškoje pasaulinės prekybos aplinkoje, kuriai pastaraisiais metais didelę įtaką darė geopolitiniai iššūkiai.
„Metinis kainų koregavimas leidžia mums toliau stiprinti tinklo atsparumą ir lankstumą, kad galėtume užtikrinti stabilų klientų verslų palaikymą, nepaisant išorinių sąlygų,“ – teigė M. Pivoriūnas.
DHL kasmet atnaujina tarifus atsižvelgdama į keletą veiksnių:
- infliacijos lygį,
- valiutų kursų svyravimus,
- reguliavimo ir saugumo reikalavimus, kurie kasmet griežtinami daugiau nei 220 šalių bei teritorijų.
Todėl galutiniai kainų pakeitimai skiriasi priklausomai nuo konkrečios šalies ar regiono situacijos.
DHL – pasaulinė logistikos jėga
DHL yra vienas žinomiausių logistikos prekės ženklų pasaulyje. Įmonė siūlo platų paslaugų spektrą: nuo vietinių ir tarptautinių siuntų pristatymo, e. komercijos logistikos bei sandėliavimo sprendimų iki oro, jūrų ir kelių transporto bei tiekimo grandinių valdymo.
Su daugiau nei 400 tūkst. darbuotojų visame pasaulyje DHL veikia daugiau nei 220 šalių ir teritorijų, užtikrindama patikimą ryšį tarp žmonių ir verslų.
Įmonė taip pat siūlo specializuotus logistikos sprendimus įvairioms pramonės šakoms:
- Kaip aktyvuoti „SMART NET“ kortelę? Paprasta instrukcija „Senukų” klientams
- Bankrutuoja daugiau kaip 100 metų senumo vokiškų baldų milžinė! Tai dar viena „Ikea” auka
- „Gmail“ programėlėje nebebus galima naudoti POP3 paskyrų
- Naujas automobilio vagystės būdas naudojant seną „Nokia”. Kelios sekundės ir vagis nuvažiuoja
- Karo prievolė 2026: ką turi žinoti šauktiniai, darbdaviai ir studentai?
- technologijų,
- sveikatos priežiūros ir gyvybės mokslų,
- energetikos ir gamybos,
- automobilių pramonės,
- mažmeninės prekybos sektoriams.
Neatsitiktinai DHL save pozicionuoja kaip „Logistikos įmonę pasauliui“.
Įsipareigojimai ateičiai
DHL priklauso DHL Group, kurios pajamos 2024 m. viršijo 84,2 mlrd. eurų. Grupė akcentuoja tvarumo strategiją – iki 2050 m. siekia pasiekti visiškai neutralios anglies dioksido emisijos logistiką.
Be aplinkosaugos tikslų, DHL taip pat pabrėžia socialinės atsakomybės svarbą ir siekia prisidėti prie teigiamų pokyčių pasaulyje, įgyvendindama inovatyvius bei atsakingus sprendimus.