Po to, kai ES oro uostuose bus įrengta naujausia įranga, keleiviai galės vežti rankiniame bagaže iki dviejų litrų skysčių be reikalavimo, kad jie būtų supakuoti į 100 ml talpyklas, pranešė Europos Komisija.
ES artimiausiu metu nustatys naujas skysčių vežimo rankiniame bagaže normas lėktuvų keleiviams. Apie tai pranešė televizijos kanalas Euronews, remdamasis Europos Komisija.
Anksčiau italų laikraštis Il Corriere della Sera pranešė apie rengiamas pataisas, pagal kurias keleiviai galės vežti iki dviejų litrų skysčių rankiniame bagaže, o ne vieną litrą, kaip dabar. Europos Komisija patvirtino šią informaciją.
Be to, keleiviams nebereikės pilstyti skysčių į talpyklas, kurių tūris ne didesnis nei 100 ml.
Pagal galiojančias ES taisykles, skysčiai, aerozoliai ir geliai, kuriuos keleivis ketina vežti rankiniame bagaže, turi būti supakuoti į talpyklas, kurių tūris ne didesnis nei 100 ml. Išimtys daromos tam tikroms medžiagų ir prekių kategorijoms, pavyzdžiui, kai kuriems vaistams, vaikų prekėms ir specialios dietos produktams.
Dabartiniai apribojimai susiję su tuo, kad tradicinės aptikimo priemonės, tokios kaip rentgeno aparatai, negali efektyviai aptikti skystų sprogstamųjų medžiagų. Oro uostai, aprūpinti naujausios kartos skeneriais, galės susidoroti su šia užduotimi pagal naujas normas.
Naujausia patikros įranga jau įrengta kai kuriuose Europos oro uostuose, pavyzdžiui, Romoje ir Milane, pažymi Euronews. Ji gali skenuoti didesnių talpyklų su skysčiais turinį. Netrukus panašią techniką gali įrengti visoje ES, praneša televizijos kanalas.
Birželį Europos civilinės aviacijos konferencija (ECAC) patvirtino naują patikros įrangą. Dabar gamintojai turi perduoti ją testavimui oro uostuose. Po to, kai ECAC pakartotinai duos patvirtinimą, įranga galės gauti ES ženklinimą ir oro uostuose bus galima tikrinti talpyklas su skysčiais, kurių tūris didesnis nei 100 ml.
- „Google Maps“: sugrįžta funkcija, kuri buvo dingusi. „Tai buvo klaida”
- Kritinis SEB banko įspėjimas: neatiduokite patys savo prisijungimų prie banko
- Lietuviai nebeperka prabangių automobilių, pavyzdžiui „Mercedes-Benz“ už 100 tūkst. eurų. Dabar daugelis imasi nuomos
- Kas ketvirtą elektromobilio keleivį pykina. Kas tai sukelia?
- Klimatologai įspėja: liko 3 metai, o tada kelio atgal nebus
Įranga gali būti masiškai diegiama Europos oro uostuose jau „artimiausiomis dienomis”, Euronews sakė Europos Komisijos atstovas. Po galutinio suderinimo, be Italijos, ją pirmiausia gali įrengti Vokietijos, Airijos, Lietuvos, Maltos, Švedijos ir Nyderlandų oro uostuose.