Singapūre įsikūrusi logistikos bendrovė „Sea Legend“ paskelbė, kad nuo rugsėjo mėnesio pradės plaukti nauju maršrutu į Šiaurės Europą Rusijos kontroliuojamu Arkties maršrutu, perpus sutrumpindama krovinių pristatymo laiką.
Šiuo metu dėl Jemeno husių kovotojų keliamos grėsmės Raudonojoje jūroje krovininiai laivai, plaukiojantys iš Kinijos į Europą aplink Pietų Afrikos Respublikos Gerosios Vilties kyšulį, plaukioja apie 30–50 dienų , teigia „Freightos“, bendrovė, valdanti tarptautinių krovinių užsakymo ir mokėjimo platformą.
„Sea Legend“ paskelbė, kad plaukdama Šiaurės jūros keliu (NSK), šį laiką sutrumpins iki 18 dienų.
Nors dėl klimato kaitos sezoninis buriavimo laikotarpis Arktyje pailgėjo, maršrutas išlieka ribotas ir trunka vos kelis vasaros mėnesius. Kinijos portalo „eWorldShip“ duomenimis, „ Sea Legend“ šiais metais surengs vieną reisą, kuris, kaip teigiama, jau yra visiškai užsakytas.
„Sea Legend“ buvo įkurta prieš trejus metus per Raudonosios jūros krizę, o jos laivai be jokių didesnių problemų plaukiojo šiais pavojingais vandenimis, saugomi Kinijos vėliavos ir Kinijos karinio jūrų laivyno palydos.
Komercinių Arkties kruizų pradžia rodo gilėjantį Kinijos ir Rusijos bendradarbiavimą bei Pekino augantį susidomėjimą alternatyviais jūros maršrutais geopolitinio nestabilumo metu.
Šaltinis: money.pl
- Ko bijo telefoniniai sukčiai – pasakę šias frazes sukčiai patys padės ragelį
- Sudie, dyzeli? Kodėl anksčiau tai buvo nuostabūs degalai, kurie taupė mūsų pinigus, o dabar – nebe
- Pilotas prabilo: atskleidė, kam iš tikrųjų reikalingas lėktuvo režimas
- Kodėl lėktuvų sparnų galai užlenkti? Pasirodo tai labai svarbu
- Nuo rugsėjo – pabaiga: „Google Maps” nutraukia paslaugą – duomenys bus ištrinti