Singapūre įsikūrusi logistikos bendrovė „Sea Legend“ paskelbė, kad nuo rugsėjo mėnesio pradės plaukti nauju maršrutu į Šiaurės Europą Rusijos kontroliuojamu Arkties maršrutu, perpus sutrumpindama krovinių pristatymo laiką.
Šiuo metu dėl Jemeno husių kovotojų keliamos grėsmės Raudonojoje jūroje krovininiai laivai, plaukiojantys iš Kinijos į Europą aplink Pietų Afrikos Respublikos Gerosios Vilties kyšulį, plaukioja apie 30–50 dienų , teigia „Freightos“, bendrovė, valdanti tarptautinių krovinių užsakymo ir mokėjimo platformą.
„Sea Legend“ paskelbė, kad plaukdama Šiaurės jūros keliu (NSK), šį laiką sutrumpins iki 18 dienų.
Nors dėl klimato kaitos sezoninis buriavimo laikotarpis Arktyje pailgėjo, maršrutas išlieka ribotas ir trunka vos kelis vasaros mėnesius. Kinijos portalo „eWorldShip“ duomenimis, „ Sea Legend“ šiais metais surengs vieną reisą, kuris, kaip teigiama, jau yra visiškai užsakytas.
„Sea Legend“ buvo įkurta prieš trejus metus per Raudonosios jūros krizę, o jos laivai be jokių didesnių problemų plaukiojo šiais pavojingais vandenimis, saugomi Kinijos vėliavos ir Kinijos karinio jūrų laivyno palydos.
Komercinių Arkties kruizų pradžia rodo gilėjantį Kinijos ir Rusijos bendradarbiavimą bei Pekino augantį susidomėjimą alternatyviais jūros maršrutais geopolitinio nestabilumo metu.
Šaltinis: money.pl
- „Swedbank“ pradeda kovą su sukčiais ribodamas klientų pasirinkimo galimybes – sukėlė viešas diskusijas
- „Xiaomi 17“: kompanija pristato flagmaną, kuris nekopijuoja „Apple“, bet meta iššūkį
- Klientai nepatenkinti „Swedbank“: „Na, tai jau ne šiaip rimta“
- „Omniva“ pristato naują siuntų pristatymo modelį: atviras kurjerių tinklas Vilniuje ir Kaune
- „Mercedes-Benz“ Papenburge stato vėjo jėgainių parką, siekdama ekologinės transformacijos