Minkštas ir pūkuotas „Labubu“ žaislas, primenantis mažą monstrą, sparčiai populiarėja ir šiais metais savo platintojui „Pop Mart“ gali atnešti iki 1 milijardo dolerių.
Bendrovė paskelbė pirmojo pusmečio finansinius rezultatus, pagal kuriuos apyvarta siekė 670 mln. dolerių. Į šią sumą įskaičiuoti visi minkšti žaislai (pvz., Barbė ir „Hot Wheels“), kuriuos siūlo „Pop Mart“, tačiau akivaizdu, kad didžiausią finansinį indėlį šiuo metu įneša „Labubu“ monstras. Jei populiarumo tendencija tęsis, iki metų pabaigos bendros pajamos gali viršyti 1 mlrd. dolerių.
„Labubu“ populiarumas prasidėjo Pietų Korėjoje, popgrupės „Blackpink“ nario dėka. Tačiau jis greitai tapo aksesuaru, kurį naudoja tokios pasaulinio garso asmenybės kaip Kim Kardashian, Paris Hilton ir Marc Jacobs. Šiuo metu Latvijoje pastebima, kad žaislas populiarus tarp paauglių. Žinoma, yra daug jo imitacijų, o originalų „Labubu“ gauti nėra taip paprasta.