Prekybos tinklas „Lidl“ žengia į naują etapą – 31 šalyje vienu metu startavo tarptautinė kampanija, pristatanti atsinaujinusį prekės ženklo įvaizdį. Tikslas – ne tik pasiūlyti geriausią kainos ir kokybės santykį, bet ir kurti gilesnį emocinį ryšį su klientais, skatinti atsakingą vartojimą ir prisidėti prie tvaresnės kasdienybės.
Naujasis pažadas – „Verta“
Lietuvoje „Lidl“ nuo šiol prisistatys su trumpu, aiškiu ir stipriu šūkiu – „Verta“. Tai pažadas, kad kiekvienas pirkėjas parduotuvėse gali rasti aukštos kokybės, tvarių produktų už žemą kainą.
„Tai ne tik vizualinis atsinaujinimas. Norime, kad mūsų prekės ženklas būtų artimas, įkvepiantis ir padedantis prisiminti, kas iš tiesų yra svarbiausia. Siekiame kurti vertę per kainą, kokybę ir emocijas“, – sako „Lidl Lietuva“ bei „Lidl“ Latvijoje ir Estijoje Klientų tarnybos vadovas Linas Baltušis.
Šiuolaikiškesnis įvaizdis
Kartu su nauju šūkiu atnaujintas ir vizualinis identitetas. Modernus dizainas, dinamiški elementai, naujos nuotraukos bei vaizdo medžiaga perteikia šilumą, artumą ir tikras emocijas.
Iki šiol „Lidl“ buvo siejamas su racionaliais privalumais – žema kaina, kokybe ir patogumu. Dabar šie elementai papildomi stipresniu emociniu ryšiu bei tvarumo akcentais, kurie skatina lojalumą ir atsakingą pirkimą.
Vertė – ne tik pirkinių krepšelyje
Naujoji kampanija primena, kad „vertė“ – tai daugiau nei sutaupytas euras. Tai gyvenimo kokybė, artimi santykiai, mažos kasdienės akimirkos ir sprendimai, darantys įtaką tiek žmonėms, tiek aplinkai. „Lidl“ išlaiko aukštus tvarumo standartus – nuo gamtos išteklių tausojimo iki maisto švaistymo mažinimo ir ilgalaikių partnerystių.
„Norime kasdien priminti, kad vertingiausia slypi paprastume: tiek šeimos vakarienėje, tiek atsakingame pasirinkime parduotuvėje. Mūsų misija – palaikyti, įkvėpti ir suteikti galimybę rinktis protingai“, – pabrėžia L. Baltušis.
Pirmą kartą – vienu metu visame pasaulyje
Rugsėjo 22-ąją pirmą kartą „Lidl“ istorijoje prekės ženklo atnaujinimas vykdomas vienu metu visose 31 šalyje. Naujasis įvaizdis jau matomas televizijoje, radijuje, socialiniuose tinkluose, lauko reklamoje ir kituose komunikacijos kanaluose.
- „Swedbank“ pagaliau paaiškino, kodėl mažina grynųjų pinigų išėmimo limitus: nuo lapkričio tai palies visus klientus
- Naujas „Lidl” šūkis: „VERTA”. Atnaujintas prekės ženklas ir stiprinamas ryšys su klientais
- Svajonės pildosi Vilniuje: BYD salonas atidarytas su ateities vizija, nauju miesto hitu ir gilių kava
- Karo prievolė 2026: ką turi žinoti šauktiniai, darbdaviai ir studentai?
- Dėl šios klaidos besikuriantys verslai praranda šimtus eurų: patarė, kaip to išvengti
Šiuo metu Lietuvoje veikia 82 „Lidl“ parduotuvės 29 miestuose, tarp jų Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Panevėžyje, Palangoje, Druskininkuose, Jurbarke ir daugelyje kitų.