Sporto ir aktyvaus laisvalaikio prekių ženklas „Decathlon“ paskelbė apie vadovybės pasikeitimus Baltijos šalyse. Nuo 2025 m. rugsėjo mėn. Jordane Czapski, anksčiau dirbęs „Decathlon“ Tailande, eis Baltijos valstybių „Decathlon“ generalinio direktoriaus pareigas. Jis pakeis Nicolas Fogola, kuris vadovavo bendrovės veiklai regione pastaruosius aštuonerius metus nuo jos įėjimo į Baltijos rinką ir dabar grįš į Prancūziją.
„Šiandien Baltijos šalyse mūsų įmonė turi tvirtą pagrindą. Kartu su mūsų entuziastingais komandos nariais, mano ambicija yra siekti dar daugiau: noriu, kad „Decathlon“ taptų dar stipresniu partneriu visai regiono sporto bendruomenei ir padėtų žmonėms gyventi sveikiau ir aktyviau“, – sakė Jordane Czapski, naujasis „Decathlon“ vadovas Baltijos šalyse.
„Šie aštuoni metai Baltijos šalyse man buvo tikrai reikšmingi – mačiau, kaip įmonė išaugo nuo pačių pirmųjų žingsnių iki stabilaus ir patikimo verslo. Nuoširdžiai didžiuojuosi tuo, ką pasiekėme ir esu visiškai įsitikinęs, kad komanda toliau tęs šį plėtros kelią ir naujame įmonės etape“, – pabrėžia Nicolas Fogola.
Nuo pat pirmosios parduotuvės atidarymo, „Decathlon“ tikslas buvo tapti pirmuoju pasirinkimu Baltijos šalių klientams, norintiems įsigyti sporto prekių. Platus visų sporto kategorijų prekių asortimentas ir prieinamos kainos padeda visiems atrasti fizinio aktyvumo džiaugsmą ir įkvepia išbandyti naujus aktyvaus laisvalaikio užsiėmimus.
Czapski yra pasiryžęs ir toliau siūlyti klientams geriausią vertę už geriausią įmanomą kainą, stiprinti bendradarbiavimą su įvairių sporto šakų bendruomenėmis ir suteikti kolegoms plačias profesinio tobulėjimo galimybes.
Šiuo metu Baltijos šalyse yra šešios „Decathlon“ parduotuvės – trys Lietuvoje, dvi Latvijoje ir viena Estijoje. Iš viso jose dirba 370 darbuotojų. Kiekvienais metais „Decathlon“ parduotuves ir prekės ženklo internetinę parduotuvę aplanko daugiau nei 12 milijonų žmonių, iš kurių 1,7 milijono tampa klientais. Palyginti su praėjusiais metais, 2024 m. „Decathlon“ pelnas Baltijos šalyse išaugo 16 %, patvirtindamas stabilią augimo tendenciją. Tuo pačiu metu įmonė 1 % savo apyvartos investuoja į žiedinės ekonomikos plėtrą, diegdama naudotų prekių ir nuomos paslaugas.
Ateityje įmonė planuoja kurti naujus projektus, kurie padės užtikrinti stiprias pozicijas Baltijos šalių rinkoje, taip pat kurti naujus sprendimus, kurie būtų prieinami kiekvienam sporto entuziastui Baltijos šalyse.
- Atėjo ruduo: dauguma vairuotojų elgiasi visiškai neteisingai – koks iš tikrųjų turėtų būti padangų slėgis šaltesniu oru
- Sulaukiau skambučio iš „banko“, o po kelių valandų mano sąskaitoje nebebuvo 2000 eurų
- Robertas Janickas. Aplink saulės, vėjo elektrines ir kaupiklius telkiasi kibernetinių grėsmių debesys
- Pirmoji privataus prekių ženklo „Salling“ siunta pasiekė „Rimi“ – naujas asortimentas parduotuvėse jau netrukus
- Apple pristatė „iPhone 17“ – šis monstras su A19 lustu pakeis viską!