Swedbank patvirtino, kad dalis klientų negali atlikti mokėjimų. Problemos kilo trečiadienio popietę, apie 16:20 val.
Banko atstovas Gytis Vercinskas informavo, kad šiuo metu klientai susiduria su šiais trikdžiais:
- Neveikia mokėjimai internetinėse parduotuvėse ir kitose trečiųjų šalių svetainėse
- Stringa įprasti pavedimai
- Nepavyksta prisijungti prie kai kurių paslaugų per banko sistemą
Ką daryti, jei reikia skubiai mokėti?
Jei turite skubių mokėjimų:
- Palaukite – bankas tikina, kad problema sprendžiama
- Išbandykite vėliau – po 15-30 minučių situacija gali pasikeisti
- Naudokite alternatyvas – jei turite kitą banko kortelę ar sąskaitą
Kada bus sutaisyta?
Bankas konkrečių terminų nenurodo, tik informuoja, kad „dedamos visos pastangos pašalinti sutrikimus kuo greičiau”. Pagal patirtį su panašiais trikdžiais, problemos dažniausiai išsprendžiamos per kelias valandas.
Svarbu: Tai techniniai trikdžiai, jūsų pinigai saugūs. Jei mokėjimas nepraėjo – pinigai nebus nuskaičiuoti.
Ką žmonės dabar skaito?
- „Volkswagen” atsisveikina su legenda: modelis nebebus gaminamas
- Lietuvos bankomatuose diegiama nauja funkcija. Daugelis tiesiog šokinės iš laimės
- „Swedbank” siunčia labai nemalonią žinutę savo klientams: „Daugelis gali gauti laiškų”
- „Android Auto 15“ jau čia: kas naujo ir kaip atsinaujinti?
- „Sodra“ ir VMI įspėja savarankiškai dirbančius: neatitikimai gali brangiai kainuoti, jau dabar imkitės veiksmų!
Kažkaip pastaruoju metu swedank turi tai vienokiųvtai kitokių trigdžių… Kur tie sistemų atnaujinimai kuriais taip gyrėsi? 🤔🫣